Diyarbakir Esige Supportu per u Prughjettu di Sistema di Ferrovia Ligera Urbana

Diyarbakir Esige Supportu per u Prughjettu di Sistema di Ferrovia Ligera Urbana
U sindaco di a municipalità metropolitana Osman Baydemir si n'andò à Ankara cù u sindaco di Yenişehir Selim Kurbanoğlu è u vice sindaco İhsan Uğur per mantene diversi cuntatti nantu à i servizii urbani.
Baydemir è Kurbanoğlu anu visitatu u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Erdoğan Bayraktar, u Ministru di l'Affari Interni Muammer Güler è u Sottosegretariu di u Primu Ministeru Efkan Ala in i so uffici.
Baydemir hà scontru cù u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Erdoğan Bayraktar, u Ministru di l'Affari Interni Muammer Güler è u Sottosegretariu di u Primu Ministeru Efgan Ala. Baydemir hà nutatu chì aspettanu una risposta positiva à a so dumanda di prestitu di 250 milioni di lire à Iller Bank per l'implementazione di u sistema di ferrovia leggera.
Dichjarà chì i prughjetti di implementazione di u Pianu Maestru di Trasportu è u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera Urbana Diyarbakır sò stati cumpletati, Baydemir hà dettu chì cercanu prestiti durante a fase di implementazione.
Baydemir hà nutatu chì Iller Bank hà datu prestiti per l'infrastruttura di trasportu di Bursa, Kayseri è Gaziantep è chì, cum'è Diyarbakir, anu dumandatu un prestitu di 13.5 milioni di lire da Iller Bank per l'implementazione di u sistema di ferrovia leggera di 250 chilometri in a prima tappa.
Hà dettu chì u Pianu Maestru di Trasportu Diyarbakır hè entrata in vigore.
Baydemir hà nutatu chì anu cuminciatu à implementà i risultati à cortu è mediu termine di u Pianu Maestru di u Trasportu, è chì u travagliu inseme permette l'usu prufittu di e risorse pubbliche senza perde.
Baycemir hà dettu chì i prughjetti di travagliu di viaductu realizati da l'autostrade nantu à a strada induve passerà u Sistema di Ferrovia Ligeru sò stati riveduti è cuntinueghjanu cusì:
"Un cambiamentu di prughjettu hè statu fattu in i travaglii di viaductu realizatu da u Dipartimentu di l'Autostrade da u Bus Terminal à Seyrantepe. I prughjetti sò stati rinnuvati per include u Sistema Light Rail. Questu significa un risparmiu di risorse di almenu 100 milioni di lire in u futuru. Cù sta cunsultazione è participazione, i risorsi seranu utilizati currettamente è u prugressu in u serviziu serà ottenutu più veloce.
Baydemir hà ancu dichjaratu chì a risturazione di i Muri Diyarbakır puderia avè un seriu effettu accelerante nantu à u prucessu di l'UNESCO è hà dumandatu u sustegnu di u guvernu.

Surghjente: http://www.haberindili.com

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*