Eskişehir protesta per a liberalizazione di e Ferrovie BTS

Eskişehir protesta per a liberalizazione di e Ferrovie BTS
I membri di Eskişehir United Transport Workers Union (BTS) anu prutestatu u prugettu di lege nantu à a liberalizazione di e ferrovie.
U presidente di a filiale di BTS, Ersin Cem Paralı, chì hà fattu una dichjarazione di stampa in nome di i membri di u sindicatu riuniti davanti à a Stazione Ferroviaria di Eskişehir, hà dettu annantu à u prugettu di legge di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım riguardanti a liberalizazione di e ferrovie, "Alcuni u prisentanu cum'è privatizazione, ma ùn ci hè micca privatizazione quì, l'unicu ciò chì ùn liberalizemu micca. Ferrovie di l'area sò rimasti ". Pretendu chì u prugettu hà u scopu di a privatizazione, Paralı hà dettu: "U prugettu di legge nantu à a liberalizazione di u trasportu ferroviariu in Turchia hè statu sottumessu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia u 6 di marzu di u 2013. U prugettu di lege include tutte e negatività derivanti da l'implementazione di e pulitiche neoliberali.
Dichjarà chì l'obiettivu più impurtante in u prugettu di lege hè di cummercializà u serviziu di ferrovia alluntanendulu da esse un serviziu publicu, Paralı hà dettu: "Questu scopu punta à a cummercializazione permanente di u dirittu di u trasportu, chì l'umanità cunta cum'è unu di i fundamenti fundamentali. diritti, è u benefiziu di stu serviziu per quelli chì anu soldi. Chjamemu tutti i nostri citadini à luttà inseme contr'à a privatizazione di e ferrovie per prutege u dirittu di u trasportu ferroviariu, chì hè un dirittu publicu.
U gruppu si sparse tranquillamente dopu l'annunziu.

Surghjente: u vostru messenger.biz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*