Turchia hè un paese induve ogni sport pò esse fattu

A stagione hè aperta à a stazione di sci di Palandoken
A stagione hè aperta à a stazione di sci di Palandoken

Yusuf Tekin, Vice-Ministru di Ghjuventù è Sport, chì hà vistu u Campionatu Mondiale di Ghjuventù di Snowboard tenutu in Palandöken Ski Center, hà dettu: "Turchia hè un paese induve l'urganisazioni seranu tenute in ogni ramu di sport".

U Vice Ministru di Ghjuventù è Sport Yusuf Tekin, chì hè ghjuntu à Erzurum per fighjà u Campionatu Mondiale di Snowboard Junior, chì hà finitu in Erzurum, hà fattu inspezioni in Palandöken Ski Center. Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti quì, u Vice Ministru Tekin hà dichjaratu chì Turchia hà accoltu cù successu grandi urganisazioni in l'ultimi anni è hà dettu chì u nostru paese hè un paese induve l'urganisazioni internaziunali ponu esse tenute in ogni tipu di sport per via di a so situazione geografica. U guvernatore di Erzurum Sebahattin Öztürk, u guvernatore diputatu Özgür Aslan, u presidente di a Federazione di Ski Özer Ayık è u direttore provinciale di i servizii di a ghjuventù è u sportu Fatih Çintimar, u vice-ministru di a Ghjuventù è di u Sport Yusuf Tekin hà dichjaratu chì tali avvenimenti riguardanti e corse di snowboard sò diventati rutina in Turchia.

UNA VISIONE IMPORTANTE SIA FATTA CON ERZURUM 2011

Vice Ministru Yusuf Tekin hà dettu chì Erzurum hà intrapresu una visione impurtante in l'inguernu è sport di ghiaccio cù l'UNIVERSIADE 2011. Tekin hà dettu: "Se tali avvenimenti eranu 15 anni fà, seranu rappurtati in a notizia principale in u bulletin di sport. Avemu dimustratu l'ospitalità di Turchia accoltendu atleti di 34 paesi. In questu sensu, Erzurum hè a cità più adatta per tali avvenimenti. Perchè Erzurum hè una cità intrisa di storia cù a so tolleranza è i temi pacìfichi. I 400 atleti quì ne parleranu quand’elli andaranu in u so paese è stu numeru cresce cum’è una valanga è diventeremu a capitale di u sport. Tali campiunati assicuraranu chì e facilità chì avemu custruitu in Palandöken per i Ghjochi d'Inverno 2011 seranu utilizati à longu andà è mustraremu à u mondu chì sti lochi ùn restanu micca inattivi. A ghjente di Erzurum hà fattu a so parte in stu campiunatu. Spergu chì i nostri invitati stranieri pensanu chì u gustu hè nantu à u nostru palatu è tornanu quì. Sò assai felice chì avemu passatu un grande avvenimentu senza accidenti. Travagliemu seriamente per organizà i ghjochi estivi 2020 in Istanbul. "Questu avvenimentu cuntribuisce à u nostru travagliu", disse. U Vice-Ministru Tekin hà aghjustatu chì crede chì a Turchia hà da ottene un boom significativu è successu in i rami di sport altru da u football, postu chì i media assignanu più spaziu à altre urganisazioni sportive, fora di u football.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*