A riunione logistica di Konya Karaman Mersin hè stata tenuta in Mersin (Galleria di foto)

A riunione logistica di Konya Karaman Mersin hè stata tenuta in Mersin (Galleria di foto)
U Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan hà dichjaratu chì se a Turchia hà battutu u record in a storia di a repubblica in l'esportazioni in 2012, è se u voluminu tutale di u cummerciu esteru hà righjuntu 450 miliardi di dollari, hè stata ottenuta cù a so infrastruttura logistica, è hà dettu: "Cù a logistica. infrastruttura in u 2002, ùn era micca pussibule per noi di ottene un tali record di esportazione ".
U Ministru di l'Affari Esteri Ahmet Davutoğlu è u Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan anu assistitu à a riunione "Konya-Karaman-Mersin Losistik" tenuta in Mersin. Mersin, Konya, i guvernatori di Karaman, i deputati di u Partitu AK di queste 3 pruvince, parechji sindaci è imprenditori anu assistitu à a riunione tenuta à l'Hotel Radisson Blue.
U Ministru di l'Ecunumia Çağlayan hà ricurdatu chì anu battutu u record di a storia di a repubblica in l'esportazioni in 2012. Nutendu chì a più grande parte di batte stu record era l'infrastruttura logistica, Çağlayan hà dettu: "Se Turchia hà battu u record di a storia di a Republica in l'esportazioni in 2012, hà sappiutu ottene questu cù l'infrastruttura logistica. Ùn era micca pussibule per noi di realizà un tali cummerciu cù l'infrastruttura logistica in 2002 ", disse.
Enfatizendu chì 75 miliardi di dollari sò stati spesi in infrastruttura di trasportu, Çağlayan hà dettu, "3 mila 668 prughjetti d'investimentu sò stati realizati. In u 2023, aumenteremu a reta stradale divisa à 36 mila 500 chilometri. L'autostrada aumenterà a so lunghezza à 7 mila 850 chilometri. Mentri u numeru di spidizioni fatti per strada era 2003 mila in u 400, stu numeru hà righjuntu 2013 milioni in u 1,5. Turchia hà a più grande flotta di veiculi in Europa. In u 2023, a reta ferroviaria cresce à 26 mila chilometri, di i quali 10 mila chilometri seranu linee di treni d'alta velocità. Ancu s'è avemu fattu una longa strada in u trasportu ferroviariu, un investimentu intensivu hè necessariu per u livellu desideratu. Avemu realizatu esportazioni record in 2012. Mentre chì 78 miliardi di dollari di questa esportazione hè stata fatta per mare, 50 miliardi di dollari per terra è 22 miliardi di dollari per via aerea, l'esportazioni per ferrovia sò stati à u livellu di solu 1 miliardi di dollari. Questa quantità ùn pò micca ghjunghje ancu à 1 per centu di e nostre esportazioni totali. Hè per quessa chì privatizemu u trasportu ferroviariu, cum'è e compagnie aeree ", disse.
"A TURCHIA STANZA IN UN LOCU CENTRALE DUVÀ E STRADE CROCE"
Sottulineendu chì sta riunione hè storica, u Ministru di l'Affari Esteri Davutoğlu hà dettu: "Avemu cunsultatu annantu à sta questione cù u nostru Ministru di l'Ecunumia assai tempu fà. Era tardu ma era bonu. Avemu da accunsentì nantu à a visione strategica generale. Se ùn avemu micca una impressione chjara di induve si adattanu questi prughjetti, averemu difficultà per ghjunghje à l'ugettivi di u 2023. U scopu 2023 include a visione di mette a Turchia trà i primi 10 paesi di u mondu. Include u travagliu nantu à a pianificazione downstream per fà questu accade. Ci sò dui prublemi. Prima, quali sò i risorsi più impurtanti di Turchia per ottene questi scopi? Chì sò i nostri punti debuli ? Cumu mobilizemu risorse impurtanti per copre i vulnerabili? In fondu avemu 3 fonti. Avemu a storia per sviluppà una grande strategia. Avemu a capacità di agisce in l'unità di a nazione. Se un paese hà ricuperatu cusì rapidamente in l'ultimi 10 anni, hà fattu cusì cù u putere di agisce inseme per seculi. U sicondu hè a logistica. Eccu a nostra geografia direttamente efficace. Hè una tale geugraffia chì ùn importa micca cumu si vede, simu in un puntu cintrali. Ùn importa micca a carta chì cumprate, Turchia si trova sempre in un locu centrale induve e strade si intersecanu ", disse.
"Avemu da ghjunghje à u putenziale umanu è geograficu di a Turchia à a scala cuntinentale"
Enfatizendu chì stu risultatu, chì hè statu ghjuntu fighjendu a mappa, deve esse piazzatu à u centru di u flussu logisticu cù una pianificazione strategica, Davutoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Chì hè a nostra terza fonte? A nostra risorsa umana. Se a risorsa umana hè ben educata è mobilizata, e linee di pruduzzione è di trasmissione emergenu quandu a geografia è e risorse umane si combinanu. Avemu una mancanza d'energia quandu guardemu i nostri deficits. Allora seguiteremu e pulitiche chì farà di noi una basa energetica per eliminà sta fattura. Apriremu a nostra geografia à u mondu per ottene grandi scopi. Quandu i primi 10 paesi sò citati, matematicamente è fisicamenti, l'altri paesi 9 sò in cuncurrenza. Ciò chì avemu da fà hè di aumentà u putenziale umanu è geugraficu di Turchia à a scala di u cuntinente. Per questu, eliminemu i visi cù i paesi. Attualmente, viaghjà senza visa in 64 paesi hè pussibule. Avemu stabilitu un mecanismu di cooperazione cunfini cù 13 paesi. Avemu avutu a paura di apre a geografia. Avemu firmatu Accordi di Cummerciu Liberu cù 19 paesi.
"Avemu da fà MERSIN U PRIMU PORTU"
Esprimendu chì vedenu u turismu, l'energia è u cummerciu liberu inseme quandu fighjenu u bacinu di u Mediterraniu, Davutoğlu hà dettu: "Uniscemu a produzzione domestica è i porti per ghjunghje i nostri scopi. Integreremu u portu cù i porti di altri paesi. Quandu ci era prublemi in Siria, spedizioni Ro-Ro cuminciaru da Alessandria à Mersin. Avemu a spiaggia più longa di u Mediterraniu. Sentemu parlà di ogni muvimentu in u Mediterraniu in quantu à u trasportu è l'energia. Induve a linea principia, serà a nostra cuntribuzione. Avemu da fà Mersin u primu portu. Hè u portu più grande di u Mediterraniu orientali, ma u scopu hè di fà di Mersin u più grande portu di tuttu u Mediterraniu. "Avemu da apre stu portu da Suez è u Mari Rossu à l'Oceanu Indianu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*