A nova ferrovia trasformerà u portu di u Pireu in u centru europeu

A nova ferrovia trasformerà u portu di u Pireu in u centru europeu
U Ministru grecu di u Sviluppu è u Trasportu, Kostis Hatzidakis, hà dichjaratu chì a linea di ferrovia Ikonyo-Thriasio da esse custruitu hè un prughjettu estremamente impurtante per u Portu di Pireu.
Hatzidakis hà fattu una dichjarazione in quantu à l'impurtanza di a linea ferroviaria Ikonio-Thriasio: "U Portu di Pireu hè avà entratu in una nova era di trasportu. A linea ferroviaria Ikonyo-Thriasio hè ancu a basa di l'accordu cù l'imprese Cosco è HP.
U Ministru Maritime Kostas Musurlis hà ancu attiratu l'attenzione à l'impurtanza di u prugettu cù e parolle "A linea ferroviaria Ikonio-Thriasio farà l'ala Portu di Pireu".
A nova linea di ferrovia, cù un costu di 156 milioni 600 mila euro, averà una lunghezza di 17 km è permetterà à i treni di ghjunghje à una vitezza di 90 km à l'ora. A linea ferroviaria, chì passerà per 10 ponti è 10 tunnel, puderà mette 1.780 vagoni di 32 tunnellate è a linea cunnessa avarà una capacità di trasportu ogni ghjornu di 700 containers. A linea di ferrovia Ikonyo-Thriasio, chì serà usata per trasferisce i prudutti HP à Ikonyo è da quì à Macedonia FYROM, Serbia, Ungheria, Austria è Repubblica Ceca, hè prevista per trasfurmà u Portu di Pireu in un centru logisticu europeu.
Grazie à l'accordu cù HP, hè stimatu chì Trenose aumenterà i so rivenuti da 20-25 milioni d'euros in u primu annu. Se HP hè cuntentu di Cosco è Piraeus Port è esprime a so fiducia, hè evaluatu chì altre cumpagnie si uniscenu à cullaburazioni simili. Per d 'altra banda, hè infurmatu chì e marche mundiali cum'è Dell, LG, Samsung, Lenoco, Sony è Hyundai sò ancu assai interessate in cullaburazioni simili.

Surghjente: www.azinlikca.net