BRT polemica in u parlamentu

BRT polemica in u parlamentu
A riunione di u 2 di marzu di u Cunsigliu Municipale di Gölbaşı hè stata marcata da a discussione di u metrobus trà i membri AKP, MHP è CHP.
A discussione, chì hà iniziatu cù Ali Atsız di MHP chì dichjarava chì ci era prublemi cù u prublema di u metrobus è dumandendu à i membri di u Cunsigliu Metropolitanu di trattà u prublema, si trasformò in una polemica bilaterale.
L'EGO hè dannatu
Hamit Mermer hà dichjaratu chì l'applicazione di metrobus in Gölbaşı era una applicazione pilota è errori sò stati rilevati in questa applicazione è hà dettu: "Se hè successu quì, serà applicatu à altri distretti di Ankara. EGO soffre perdite. "Per prevene questi danni, u trasportu publicu serà implementatu se successu", disse.
VULIA TRASPORTU GRATUITU À ALTRI QUARTIERI.
U membru di u cunsigliu di CHP, Ercan Şimşek, hà dichjaratu chì ci era un seriu prublema di trasportu in Gölbaşı cù l'applicazione di metrobus è chì anu participatu à a prutesta in TOKİ, è hà ricurdatu u serviziu di trasportu gratuitu furnitu da a municipalità di Gölbaşı à e residenze TOKİ. Şimşek hà dichjaratu chì a municipalità duveria ancu applicà u serviziu di trasportu gratuitu à l'altri quartieri è hà dettu chì ci hè stata una decisione di u cunsigliu annantu à questu tema.
DURUAY: NON METROBUS, MA ARTICULATU
U membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana Fatih Duruay, chì difende l'applicazione Metrobus di a Municipalità Metropolitana, hà dettu: Karşıyaka Mentre dà a bona nutizia chì i servizii d'autobus in u quartieru ripartenu dopu à a fine di u travagliu nantu à Haymana Road, hà dettu: "In precedenza, l'autobus passavanu per a strada Haymana è andavanu à u situ di i medichi, ma quandu l'autobus sò ghjunti vioti, sò stati cacciati. Da induve vene stu metrobus ?Questi autobus sò autobus articulati. "Ùn hè micca un metrobus". disse.
Quelli chì anu realizatu l'azzione sò chjaru
Dichjarà chì i citadini sò soddisfatti di l'applicazione di metrobus, Duruay hà riferitu ancu à i membri CHP chì anu participatu à a protesta di metrobus in TOKİ cù e parolle: "Hè chjaru chì hà lanciatu a bandiera turca nantu à u cavallu".
scusate
Dopu à e parolle di Fatih Duruay, u membru CHP Yusuf Aksakal hà dichjaratu chì Fatih Duruay era ingiustu è hà dumandatu scusa.
KADİR YANIK: L'AMU FATTU IN U SU CASU
Infine, u membru di MHP Kadir Yanık hà fattu rimarche interessanti nantu à l'applicazione di autobus gratuiti. Yanık hà dettu: "Avemu disfrazatu" per l'applicazione illegale di autobus gratuitu in TOKİ.

Surghjente: www.golbasisongaste.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*