Subindustrii chì si sviluppanu in u settore di e ferrovie

Subindustrii chì si sviluppanu in u settore di e ferrovie
Dopu à u disgraziatu accidentu di trenu in Pamukova u 22 di lugliu di u 2004, avemu discututu longu a sicurezza di u settore ferroviariu davanti à u publicu. Tutti i sperti nantu à u sughjettu evaluate e liste di misure è e so carenze à u più altu livellu. Quasi nove anni sò passati da Pamukova, unu di l'accidenti più gravi chì avemu avutu, dopu à l'accidentu di Istanbul in u 1957 in u quale avemu persu quasi centu citadini. Duranti stu periodu, ci sò stati sviluppi serii in u settore ferroviariu, l'investimenti sò stati fatti, è e misure di sicurezza sò state aumentate. Malgradu l'accidenti occasionali, u settore ferroviariu hè sempre più sicuru è ecunomicu chè a strada, è cuntinueghja à evoluzione.
Dapoi u 2008, cum'è KANCA, in parallelu cù questi sviluppi in u settore ferroviariu, furnimu pezzi forgiati à caldu à u settore. Prima avemu principiatu u nostru travagliu fora. Siccomu avemu assai spirienza in Germania, induve u nostru dipartimentu di l'automobile travaglia intensamente, avemu pensatu chì saria apprupriatu per inizià u settore ferroviariu da quì, è avemu cuntattatu i Ferroviari Tedeschi (DB) è cuminciamu a ricerca di u settore. U nostru primu pensamentu era chì e referenze, i laboratori di qualità, i certificati ISO/TS 45, ISO 500 è ISO 16949 di una sucietà di 9001 persone cù 14001 anni di sperienza chì travaglia cù giganti di l'automobile tedeschi cum'è VW, Audi, BMW, Bosch saria abbastanza. per u settore ferroviariu. Tuttavia, avemu vistu chì, mentri i Ferroviari tedeschi apprezzà tutte queste cunniscenze è spirienza, avemu amparatu chì ùn pudemu micca entre in stu settore senza HPQ, qualificazione di produttu basatu in fornitore, specificu à u settore ferroviariu. U certificatu HPQ hè una qualificazione chì, dopu à uni pochi di mesi di preparazione preliminare, rivista tutti i prucessi di fabricazione cù una ispezione di circa 5 ghjorni è inspecciona tutte e tappe di u prucessu per ottene un pruduttu di qualità. In questu modu, hà u scopu di guarantisce a qualità desiderata in i prudutti fabbricati da i fornituri. Dopu tuttu, i requisiti HPQ ùn eranu micca una nova sperienza per noi, cum'è avemu digià avutu una infrastruttura pronta, è in u risultatu, avemu passatu sta qualificazione è cuminciaru à furnisce i pezzi. Allora avemu cuminciatu à travaglià cù u domesticu è avemu speditu ancu i ganci di cornice forgiati in u paese.
À quellu tempu, ùn importava assai per u paese chì avemu avutu a qualificazione HPQ. Perchè ùn ci era micca fornitori di a dimensione è a cumpetenza necessaria in u paese, solu u certificatu ISO 9001 era cunsideratu abbastanza per l'acquisti di pezzi forgiati di ferrovia domestica. In seguitu, cù u sviluppu di l'altri fornituri, l'incentive R & D di u nostru statu, l'aumentu di a cumpetizione è u sviluppu di l'altri sub-industrii, i normi straneri gradualmenti cuminciaru à esse cercati in u paese. A partesi da u 2013, a nostra aspettazione hè chì in l'industria ferroviaria, almenu in u nostru campu di formatura à caldu è forgiatura, standard cum'è HPQ, chì hè unu di i normi europei, sò ancu validi in u paese. Ricevemu segnali in questa direzzione da e principali cumpagnie in u settore ferroviariu, per esempiu, TÜVASAŞ hà fattu un passu impurtante purtendu stu standard in l'offerta di ganci di trazione chì hà apertu. Videndu l'aumentu di i standard di qualità in ogni campu ci dà speranza per u futuru di settori affidabili, sustinibili è cumpetitivi è apre a strada per noi per migliurà ancu di più. In u settore di l'automobile, cum'è u risultatu di anni di sforzi in questa direzzione, avemu fattu a produzzione di vitture domestiche qualcosa chì pò esse discutitu nantu à a tavula, piuttostu cà un sognu distanti. In altri settori, simu assai vicinu à ghjunghje à u livellu di i standard europei è mundiali. Di sicuru, hè difficiule di fà questu da oghje à dumane, i pruduttori deve esse datu tempu in un certu pianu. Tuttavia, l'aumentu di e dumande è di l'aspettattivi hè un strumentu di motivazione impurtante per i subindustrii in l'auto-sviluppu. Una di e missioni di e principali imprese in u settore hè di motivà i subindustrii in questa direzzione è di risponde à l'aspettattivi quandu hè necessariu.
hè di sustene li per ottene una struttura competitiva è dinamica chì hè preparata per u futuru. Vulemu una industria principale più forte è una subindustria più forte.
Fatih Tas
KANCA AS
Capu d'esportazione

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*