Sundurağı Centru Logisticu Offertu

A riunione di Konya Karaman Mersin Logistics Meeting hè in Pruvincia di Mersin, u sabbatu 16 di marzu di u 2013 à 17.00, u Ministru di l'Affari Esteri Ahmet Davutoğlu, u Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan, u guvernatore Karaman Murat Koca, u guvernatore di Mersin Hasan Basri Güzeloğlu U guvernatore Aydın Nezih Doğan, i membri di u Parlamentu Karaman Lütfi Elvan è Mevlüt Akgün, u sindaco di Karaman Dr. Kamil Uğurlu, Mersin è Konya Provincial Members of Parliament, Karaman Chamber of Commerce and Industry President Mustafa Toktay, Karaman Commodity Exchange President Ekrem Baştuğ, sindaci, presidenti di e camere di cummerciale è di industria è imprenditori.

In a dichjarazione fatta da u guvernu di Karaman in quantu à u prublema; "U prughjettu di l'urganizazione per u trasportu di merci in cuntainer è u trasportu cumminatu di passageri, in quale sò furnite a signalazione à doppia pista è e cunnessione portu di alta velocità operativa di a ferrovia convenzionale trà Konya Karaman Mersin, u Prughjettu di u Centru Logisticu di Konya, u Prughjettu di a stazione di fornitura di merci di Karaman Logistics. , I prughjetti di u centru di Mersin Logistics sò stati realizati cum'è punti di l'agenda, hè statu discutitu in a riunione.

In a Zona Industriale Organizzata di Karaman, l'esportazioni da altri settori, in particulare i prudutti alimentari, sò fatti à u Portu di Mersin per ferrovia, è da u Portu di Mersin à l'esteru per nave, è hè statu pussibule di realizà queste esportazioni partendu da Karaman ogni ghjovi u ghjovi. è ghjunghje à u Portu di Mersin in a matina. Durante e discussioni tenute in a riunione, u Signore Talat Aydın, subsegretariu di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu chì s'ellu ci sò prudutti d'esportazione chì ponu esse carricati ogni ghjornu in a Zona Industriale Organizzata di Karaman, carica. U trasportu pò esse realizatu à Mersin Port ogni ghjornu di a settimana.

A nostra cità hà u scopu di diventà un centru impurtante per prugressu in u trasportu ferroviariu di a regione in termini di logistica. In questu sensu, u "Sudurağı Logistics Center Project" in a cità di Sudurağı di u distrittu cintrali di a nostra pruvincia hè stata inclusa in u prugramma d'investimentu 2013 di a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di a Republica di Turchia; Un indemnità d'investimentu di 1 milioni 32 mila TL hè statu furnitu per stu prughjettu è l'offerta per u travagliu hè stata fatta.Quandu u prugettu, chì hè statu consegnatu da marzu 2013, hè cumpletu in u periodu di 90 ghjorni pianificatu, hè destinatu à u trasportu. circa 250.000 tunnellate / annu da Karaman.

Inoltre, in quantu à a prestazione di u trasportu ferroviariu à a Zona Industriale Organizzata di Karaman, u guvernatore Murat Koca, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata, Süreyya Peker, Manager di Zona Industriale Organizzata Yasin Ünüvar, funzionari di a 18a Direzzione Regionale di Statu Ferroviari, à l'Uffiziu di u Guvernatore u luni 2013 di marzu di u 6; Inseme cù u direttore di trasportu Abdullah Karaturna, u direttore di trasportu di merci Fevzi Durgay, u direttore di strada Halil Dönmez, u direttore di trasportu di merci Figen Ergül è u tecnicu di carte İsmail Hakkı Karahan, parlemu di u trasportu di merci ogni ghjornu è custruendu una nova linea ferroviaria da a stazione di Sudurağı à l'urganizata. Zona Industriale, hà tenutu una riunione per creà un centru di carica. Hè statu dichjaratu chì e riunioni più cumplete nantu à u sughjettu saranu in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*