Sakarya si prepara per u sistema di ferrovia ligera

Sakarya si prepara per u sistema di ferrovia ligera: A sezione di a ferrovia trà Arifiye-Adapazarı, induve i servizii di treni sò stati fermati per via di i travaglii di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità à u principiu di l'annu passatu, serà utilizatu in u trasportu publicu urbanu. .

In u prugettu preparatu, era destinatu à trasportà 10 mila persone à ghjornu cù dui sistemi di ferrovia ligera nantu à a linea ferroviaria di 10 chilometri.
A municipalità metropolitana di Sakarya hà sviluppatu un prughjettu per valutà a linea ferroviaria storica Istanbul-Adapazarı di 142 anni, chì hè stata fermata per via di travaglii di treni à alta velocità, trà Adapazarı è Arifiye. In u prughjettu, chì hè ancu sustinutu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni, u sistema di ferrovia ligera operarà nantu à a linea ferroviaria di 10 chilometri trà l'Edificiu di a Stazione Adapazarı è u Novu Terminal Intercity in u District Arifiye.

In u prughjettu chì TCDD hà sustinutu a Municipalità Metropolitana di Sakarya, Turchia Vagon Sanayi A.Ş. (TÜVASAŞ) 2 setti di treni Suburbani pruduciuti da EUROTEM, chì pruduce treni è tramvii d'alta velocità è diversi veiculi ferroviari in Turchia è chì attualmente operanu trà Haydarpaşa è Gebze, saranu aduprati nantu à sta linea ferroviaria.

I treni suburbani, chì parteranu da l'edificiu storicu di a stazione di Adapazarı è anu 3 vagoni è ponu trasportà 500 passageri à u stessu tempu, si fermanu à 7 fermate in totale finu à l'ultima fermata in u centru di a cità di Adapazarı è caricanu è lascianu i passageri. In u scopu di u prugettu, stazioni sò state custruite nantu à a linea ferroviaria creendu una piattaforma di cimentu armatu cù una lunghezza di 80 metri è una larghezza di 2.5 metri.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Zeki Toçoğlu, hà dettu chì i test drives sò cuminciati nantu à u sistema di ferrovia leggera chì operarà reciprocamente. U presidente Toçoğlu hà dichjaratu chì hè destinatu à trasportà 10 mila persone à ghjornu cù u sistema di ferrovia ligera, è hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu in l'implementazione di u prugettu in Yenikent, induve e case di terramotu sò state custruite dopu à u 17 d'aostu di u terrimotu. Toçoğlu hà dettu:

"In u 2013, avemu da fà u primu passu trà a nova terminal è a stazione di treni esistenti, è poi cuminciamu à travaglià per stabilisce u sistema di ferrovia ligera in a regione Yenikent. Cusì, riduceremu u pesu di u trafficu urbanu ".

Fonte: FocusHaber

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*