U camion hè scontru cù u tram in Konya (Galleria di foto)

Un camion pickup culpisce in tram in Konya
Una camionetta abbandunò a strada in Konya è si sbattò in un tram in viaghju. Una persona appiccicata in u camion in l'accidentu hè stata salvata da i bombe.
L'accidentu hè accadutu in Bedir District di u centru di u distrittu Selçuklu. Presumibilmente İbiş Ş. U camionu cù u numeru di piastra 42 AL 077, guidatu da u cunduttore, hà attraversatu u pavimentu per via di a distrazione momentanea di u so cunduttore è s'hè lampatu in u tram 116, guidatu da Levent T., chì si dirigeva versu u campus da Sanayi Stop.
Mentre chì u latu è a fronte di u tram sò stati dannighjati in l'accidentu, u cunduttore di u minibus è u 16-year-old Koray Tekin vicinu à ellu sò stati feriti. Tekin, unu di i feriti, era intrappulatu in u veiculu. Mentre i squadre medichi rispundenu à Tekin in u veiculu, i bomberi anu agitu sistematicamente è sguassate u ghjovanu feritu in pocu tempu. I feriti sò stati purtati à l'uspitali da ambulanze.
Un tistimone oculare hà dettu: "U veiculu andava davanti à mè, di colpu hà attraversatu u pavimentu è hà culpitu u tram. "Pensu chì era distrattu", disse.
L'inchiesta nantu à l'accident cuntinueghja.

Surghjente: http://www.pirsushaber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*