A Fundazione di l'Impianti di Telecabina di Balçova hè stata posta cù una Cerimonia

funivia di Balcova
funivia di Balcova

U primu mortar hè stata versata in a rinuvazione di l'Installazioni di Telecabina di Balçova, chì hè trà i simboli di a cità è hè stata chjusa in u 2007 per motivi di "periculu di sicurità".

U primu passu di u prugettu, chì riporterà a ghjente di Izmir à l'Installazioni di Cable Car in Balçova, unu di i simboli di a cità, hè stata finalmente fatta. A municipalità metropolitana hà stabilitu eri a fundazione per a custruzzione di e novi impianti di funivia, chì hà chjusu in u 2007 per motivi di "periculu di salvezza di a vita". 200 milioni di lire seranu spesi per a custruzzione di a funivia, chì hè stata dichjarata per esse cumpletata in un annu è pò trasportà 12 persone per ora. U sindaco Kocaoğlu, i sindaci è i deputati anu assistitu ancu à a ceremonia di inaugurazione di a funivia di Balçova.

In u so discorsu à a ceremonia, u presidente Kocaoğlu hà dumandatu à tutti i partiti di sustene a lotta contru i subcontraenti è hà dettu chì a dumanda per l'annullamentu di l'offerta era inaccettabile. Kocaoğlu hà dettu: "Tutti i sindicati è l'ONG duveranu travaglià per abolisce a subcontratazione. U Parlamentu deve abolisce a subcontratazione. Questa deve esse a nostra vera lotta. I dirigenti di i sindicati escenu è dicenu "ùn averemu micca i travagliadori licenziati". A lege hè chjara. Ùn mi mi rifughju in nudda parte. Ùn hè micca necessariu di fà una ricumandazione à u sindaco, a so istituzione, chì hà arradicatu a subcontratazione in Turchia in u 2009, dicendu: "Pigliate è dà 650 travagliadori". I nostri cori sò digià in focu. Sapemu u nostru travagliu è facemu a pulitica ghjusta. Se a cumpagnia İZELMAN ùn pò micca vince in a ghjudiziaria, avemu da parte cù 650 travagliadori. Cum'è a municipalità, simu ghjunti à u puntu duve pudemu tene l'uffizii in i corridori di u tribunale è simu stati assolti. Ùn hè micca ghjustu di pisà un tali cumune, una tale burocrazia. A cumuna, chì hà dimustratu à u mondu sanu ch'ella travaglia in cunfurmità cù e regule, hè dettu di "annullà l'offerta". Aghju ricusatu questu. Ciò chì importa hè u regulamentu ufficiale. L'impurtante hè di finisce a subcontratazione ", disse.

Espristendu chì alcuni di i deputati di u guvernu li anu rispostu dopu à i discorsi di u sabbatu, Kocaoğlu hà dettu: "Si dice chì a cità ùn porta mancu un chiovu. In l'ultimi 6 mesi, avemu purtatu 516 milioni di lire d'investimentu è serviziu à İzmir. Certi deputati duveranu fà un sforzu per İzmir in u Parlamentu invece di culpisce mi dopu ogni dichjarazione ch'e aghju fattu. Per esempiu, vulemu caccià u sbilanciu di incentivazione trà noi è altre pruvince ", disse.

Indirizzendu i deputati di u guvernu, Kocaoğlu hà dettu: "Aspittemu chì a Facilità di Eliminazione di Rifiuti Solidi sia unificante per risolve u prublema di locu. Aspittemu di fà lobby in Ankara per a dumanda di un aumentu di l'esplorazione, chì hè u nostru dirittu più naturali, per u metro di Izmir. Vulemu chì i schedarii di u prughjettu di u tram scendinu da i scaffali polveri di a capitale ", disse.

Dichjarà chì anu avutu prublemi in u prucessu di licitazione di l'installazione di Cable Car, Kocaoğlu hà dettu: "Ùn ci era micca participazione à i nostri offerti di prughjettu. A persona chì hà fattu u prugettu ùn pudia micca entra in l'offerta per a custruzzione. L'ostaculu hè statu dopu riparatu. Siccomu tutti vulianu entre in l'offerta di custruzzione, ùn anu micca participatu à l'offerta di prughjettu. Ùn pudemu micca finisce u prugettu. L'offerta hè stata successivamente annullata trè volte. Ci sò stati prucessi in l'Autorità di Acquistu Publicu. Avemu dettu: "Pazienza, senza forza, chì sia tardu". A nostra corsa hè steeplechase. Malgradu l'ostaculi, cuntinuemu a nostra strada ". U sindaco di Balçova, Mehmet Ali Çalkaya, hà ringraziatu u sindaco Kocaoğlu per avè pusatu i fundamenti di e funivie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*