A Cumpagnia Edilon Sedra hà vintu l'offerta di l'estensione di u tram di Atene

A Cumpagnia Edilon Sedra hà annunziatu chì hà vintu l'offerta per i Sistemi Ferroviari Embedded (ERS) è u Sistema di Traccia Urban Slab (USTS) per l'estensione di u Tram di Atene à u Portu di Pireu.

U tram, chì viaghja nantu à una sola linea cù una lunghezza di 5,5 km, serà cunnessu cù a Linea di Metro 1 à a fermata Neo Faliro. Cusì, una cunnessione serà stabilita trà Atene è Pireu, a seconda zona più populata di a cità. Hè previstu chì a linea di tramvia passa per l'area induve a pupulazione di a cità hè densa è induve si trovanu l'edificazioni di a Borsa.

U cuntrollu di u rumore è di a vibrazione determinatu da Attiko Metro S, l'autorità di surviglianza, hè in perfetta armunia cù a tecnulugia di Sistemi Ferroviari Embedded (ERS) di Edilon Sedra, chì furnisce un supportu elasticu cuntinuu trà i rails.

L'imprenditore generale di u prugettu, a cumpagnia greca Themeli SA, hà vintu u prughjettu nantu à una basa di chjave in mano per 61.5 milioni d'euros. Edilon Sedra Company hà da cuntribuisce à u prugettu cù supportu tecnicu, furmazione è assistenza di cuntrollu di qualità, cuncepimentu generale di u sistema, furnimentu di materiale è furnimentu.

Mentre chì a custruzzione di u prugettu hè prevista per principià in l'estiu di u 2013, hè stimatu chì u prugettu serà finitu in u 2015 à u più prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*