Cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, Kars anderà in Cina

Cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, Kars anderà in Cina
In quantu à a custruzzione di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK), u guvernatore Eyüp Tepe hà dettu: "Kars serà u puntu di unione di a linea chì anderà finu à a Cina da avà".

In una dichjarazione à u currispundente di Tepe AA, hà dettu chì, grazia à a linea ferroviaria BTK, a cità guadagnà una identità di "puntu di junction".

Enfatizendu chì sta situazione rifletterà nantu à l'ecunumia è u cummerciu di Kars, Tepe hà dettu: "E cose chì sò stati sogni cumincianu à esse realità. Sta linea, chì hè stata trascinata per anni, hà guadagnatu impulsu in l'ultimi anni. Hè stata offerta in 2008 è oghje ci hè una realizazione fisica di 40-50 per centu. Questa tarifa saria stata più altu se l'offerta di a 2ª tappa ùn era micca stata opposta.

Apuntendu chì ùn ci hè micca un prublema seriu in a sezione turca di a linea, Tepe hà dettu:

"Ci hè un prughjettu di tunnel di 2,5 chilometri trà Georgia è Turchia. Una strada hè stata cambiata in quellu prughjettu. Per quessa, a custruzzione di un novu tunelu hè vinutu in prima. Quandu questi sò finiti, si dice chì sperendu à a fine di l'annu, forse un viaghju di prova pò esse fattu. À u più tardi, i prucessi accuminciaranu in marzu o aprile di l'annu prossimu. Speremu in quella direzzione. Kars serà u puntu di junzione di a linea chì anderà finu à a Cina da avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*