Ultima Situazione in a Legge di Liberalizazione di TCDD (News SPECIAL)

Ultima Situazione in a Legge di Liberalizazione di TCDD: U prugettu, chì prevede l'istituzione di a Corporazione di Trasportu Ferroviaria Statale di a Republica di Turchia (Tcdd Taşımacılık A.Ş.), hè stata presentata à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. A seconda parte di u prugettu di lege, a prima parte di quale hè stata accettata, hè attualmente cuntinueghja.

Cù u Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia, Tcdd hè ristrutturatu cum'è operatore di l'infrastruttura ferroviaria, è ùn hè micca cambiatu u so statutu legale attuale. L'unità di Tcdd relative à a gestione di i treni sò separati è a Cumpagnia Joint Stock di Trasportu Ferroviari Statali di a Repubblica di Turchia (Tcdd Taşımacılık A.Ş.) hè stabilita.

Tcdd agirà cum'è l'operatore di l'infrastruttura ferroviaria da a parte di l'infrastruttura ferroviaria in a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale, chì hè in pussessu di u statu, è trasferitu à questu.

Tcdd's; U Ministeru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di e Comunicazioni prevede l'appropriazione necessaria per l'investimenti in l'infrastruttura ferroviaria fatti per u trasportu di treni à alta velocità è alta velocità, rendendu e linee duppie o multiple, è investimenti in u rinnuvamentu è a migliurà di l'infrastruttura ferroviaria.

Se a custruzzione di a linea di junction hè dumandata; L'immubiliarii richiesti da a linea di junction per esse custruita seranu espropriati da Tcdd per cullettà a tassa d'espropriazione da u richiedente, è u dirittu di servitù serà stabilitu gratuitamente in favore di u richiedente, senza più di 49 anni. À a fine di u periodu di usu, tutti i beni custruiti nantu à i citati immubiliarii seranu ritenuti chì sò passati in a pruprietà di Tcdd senza bisognu di alcuna azzione ulteriore. Nisun prezzu o compensazione serà pagatu da Tcdd per questi assi.

entità giuridiche è cumpagnie publiche; per custruisce a so propria infrastruttura ferroviaria, per esse un operatore di l'infrastruttura ferroviaria nantu à questa infrastruttura, per esse un operatore di treni ferroviari nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale.

-Les immeubles seront expropriés par le ministère-

Se l'imprese volenu custruisce infrastruttura ferroviaria; L'immubiliarii richiesti da l'infrastruttura ferroviaria ch'elli custruiranu seranu espropriati da u Ministeru per raccoglie u costu di espropriazione da a cumpagnia pertinente, è u dirittu di servitù serà stabilitu gratuitamente, senza più di 49 anni, in favore di a cumpagnia pertinente per u scopu dichjaratu. À a fine di u periodu di usu, tutti i beni custruiti nantu à i detti immubiliarii seranu ritenuti chì sò passati in a pruprietà di u Tesoru senza bisognu di alcuna azzione ulteriore. Nisuna compensazione o compensazione serà pagata da u Tesoru per questi assi.

Trà l'immubiliarii chì sò di proprietà privata di u Tesoru è attribuiti à Tcdd o lasciati à l'usu, quelli chì u Ministeru di e Finanze ritene opportuni, inseme cù e strutture è e facilità nantu à elli, ponu esse trasferiti à Tcdd per l'utilizazione in e funzioni è attività di Tcdd. Fora di i boschi; L'immubiliarii sottu à a ghjuridizione è a dispusizione di u guvernu, chì sò aduprati in e funzioni è attività di Tcdd, è chì sò ritenuti appropritati da u Ministeru di Finanze, ponu esse trasferiti à Tcdd, inseme cù e strutture è e facilità nantu à elli, dopu chì sò stati registrati. da u Ministeru di e Finanze in nome di u Tesoru. Trà l'immubiliarii in u scopu di stu regulamentu, quelli attribuiti à u Ministeru di a Difesa Naziunale è l'immubiliarii in l'inventariu di e Forze Armate Turche è utilizati cumuna cù Tcdd seranu esclusi.

A causa di l'usu di l'immubiliarii da esse registrati è attribuiti à u nome di Tcdd in u Registru di a Terra, finu à a data di l'entrata in vigore di stu regulamentu, quelli chì ùn sò micca stati ancu raccolti da i costi immubiliarii accumulati in nome di Tcdd. esse abbandunatu in ogni stadiu. I tariffi raccolti ùn saranu micca rimborsati. In quantu à l'immubiliarii chì sò stati affittati à terzi da Tcdd, quelli chì ùn sò micca stati ancora raccolti da l'immubiliarii accumulati in nome di l'inquilini per via di u so usu finu à a data di entrata in vigore di stu articulu seranu abbandunati in ogni tappa, sempre chì i tariffi di affittu sò stati cullati da Tcdd.

In i pacchi adiacenti à l'infrastruttura ferroviaria, a distanza di avvicinamentu di a custruzione determinata da u Ministeru serà seguita per assicurà a sicurezza ferroviaria. E strutture chì ùn sò micca adattati per a distanza determinata saranu demolite o demolite nantu à a dumanda di u Ministeru.

- A ferrovia serà cunsiderata cum'è a strada principale-

In quantu à l'accidenti ferroviari fatali nantu à a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale; Un rapportu d'incidente serà preparatu da una cumissione composta da duie persone da l'operatore di l'infrastruttura ferroviaria pertinente, duie persone da ognuna di l'operatori di treni ferroviari implicati in l'accidentu, è trè persone da u Ministeru.

di a ferrovia; À l'intersezzione di l'autostrada, a strada di u paese è e strade simili, i veiculi ferroviari, chì saranu cunsiderati cum'è a strada principale, anu u dirittu di strada.

In queste intersezioni, l'istituzione o l'urganizazione à quale a nova strada hè cunnessa serà rispunsevuli di custruisce un passaghju sottu o sopra è piglià altre misure di sicurezza. In i casi induve l'ordine di u trafficu ferroviariu l'esige, e facilità chì impediscenu a vista cù i passaghji à livellu seranu eliminati.

Tcdd Transportation Inc. in un annu da l'acquistu di a personalità giuridica; U persunale da esse trasferitu à Tcdd Tasimacilik A.Ş., una di l'unità di serviziu pertinenti di Tcdd, è i veiculi rimorchiati è rimorchiati utilizati in i servizii ligati à u trasportu di merci è di passageri, è tutti l'altri strumenti, equipaghji è dispositi cunnessi seranu determinatu da u Cunsigliu di Amministrazione di Tcdd.

Cù u persunale è pusizioni; I veiculi, l'equipaggiu è i dispositi, inseme cù i so diritti, crediti, debiti è obbligazioni, seranu ritenuti trasferiti à Tcdd Taşımacılık A.Ş.

- Incoraggiamentu à a ritirata-

Sicondu u prugettu, in casu di ritirata, l'impiegati in Tcdd seranu pagati un bonus di retirement supplementu.

Bonus di ritirata di quelli impiegati in Tcdd, chì anu u dirittu à una pensione, è quelli chì applicanu in un mesi; 25 per centu per quelli chì anu un massimu di trè anni di ritirata da u limitu di età, u 30 per centu per quelli chì sò più di trè anni è menu di cinque anni da a ritirata di limitu di età, è 40 per centu per quelli chì stanu cinque anni o più da l'età. limità a pensione. Bonus di ritirata seranu pagati 2013 per centu di più s'ellu si applicanu in un mese da a data di guadagnà stu dirittu, à quelli chì anu da risponde à e cundizioni per riceve una pensione finu à a fine di u 40.

U persunale in pensione ùn pò esse impiegatu in Tcdd è Tcdd Taşımacılık A.Ş. entro 5 anni da a data di a so ritirata. 15 staffi seranu creati per l'urganizazione centrale di Tcdd Taşımacılık A.Ş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*