U presidente Gökçek Parla di i Metro di Ankara

U presidente Gökçek Parla di i Metro di Ankara
I fundamenti di l'Impianti di Pruduzzione di Veiculi Metro, chì facenu micca solu i metro di Ankara, ma ancu a Turchia, una putenza regiunale in u trasportu ferroviariu, sò stati posti cù una cerimonia tenuta in a Camera di l'Industria di Ankara Sincan Zona Industriale Organizzata.

Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, Governatore di Ankara Alaaddin Yüksel, Sindaco di a Municipalità Metropolitana Melih Gökçek, Vicepresidente di u Partitu AK Salih Kapusuz, Ambasciatore di a Republica Populare Chine Gong Xiaosheng, Presidente di a Camera di l'Industria di Ankara Nurettin Özde, alcuni MP. Ufficiali di a Cumpagnia CSR Cinese è burocrati di u ministeru è parechji citadini anu assistitu.

MAYOR GÖKÇEK: "SE NOI AVERIAMU INIZIATI 44 KM, I METROS ÙN Avarianu stati finiti"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà iniziatu u so discorsu dicendu chì a cerimonia di inaugurazione di e strutture era un ghjornu felice per elli è hà dettu: "Avemu cuminciatu 3 linee di metro à u stessu tempu in Ankara. Cum'è una municipalità, u nostru putere era solu abbastanza per 900 trilioni, micca più. Dopu quì, avemu dumandatu aiutu da u nostru Primu Ministru è Ministru. "Grazie à elli, ùn ci anu micca rottu è cuntinuavanu", disse.

Nutendu chì qualchì volta u criticanu per avè principiatu tante linee di metro, u sindaco Gökçek hà cuntinuatu cusì:

"À un certu puntu, mi sentu cum'è aghju agitu vigilante in nome di a ghjente di Ankara. Perchè? Se ùn aghju micca principiatu u metro di 44 km, questu ùn saria micca finitu. Una volta principiatu, era impussibile à u nostru Primu Ministru è Ministru di ùn finisce. Dunque, avemu fattu un affari prufittu per Ankara. Vogliu sprime in particulare a mo gratitudine à u nostru Guvernu per u so travagliu rapidu. Forniscenu veramente un grande serviziu per Ankara. Spergu chì i nostri metro seranu finiti à a fine di questu annu. U travagliu impurtante hà da principià. Ci hè digià sollievu in u trafficu di Ankara, ci sarà ancu più sollievu. Avemu pruvatu à adattà à questu. Vogliu ringrazià in particulare Nurittin Özdebir, u presidente di a Camera di l'Industria di Ankara, è u nostru presidente ASO, per avè includendu a custruzzione di vagoni quì, è pensu umilmente chì aghju ancu una cuntribuzione à questa materia. È vogliu ringrazià MNG per avè purtatu una tale facilità à Ankara ".

U TRANSPORTU PUBLICU hè IMPORTANTE

U sindaco Gökçek hà ringraziatu ancu u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım per u so travagliu nantu à a linea suburbana in Ankara è hà dettu: "Sperendu, quandu a linea suburbana funziona, serà cum'è a strada di metro in a cità. "Infiarà seriamente a vita à u trafficu", disse.

Dichjarà chì ci era 350 mila veiculi in Ankara quandu era sindaco, u sindaco Gökçek hà dettu: "Attualmente ci sò 1 milione 450 mila veiculi in u trafficu d'Ankara. Da induve venemu, dunque ùn hè micca abbastanza. Hè per quessa chì u trasportu publicu hè assai impurtante ", disse.

METRO À ESENBOĞA

U sindaco Gökçek, chì hà fattu una dumanda à u Ministru Yıldırım in quantu à a linea di metro Esenboğa, hà dettu: "U nostru Primu Ministru hà ancu struzzioni nantu à questu prublema. Chi hè què? Diu vole, avemu una altra dumanda di metro. I piani è i prughjetti di a nostra zona di fiera sò ghjunti eri. Se Diu permette, avemu finitu a nostra zona di fiera prima di a fine di questu annu. Sè pussibule, u metteremu in serviziu. "Spergu, vulemu u nostru metro à u nostru aeroportu", disse.

L'OFFERTA PER CABLE CAR À ŞENTEPE hè OK

In u so discorsu, u sindaco Melih Gökçek hà datu a bona nutizia chì anu finitu l'offerta è firmatu l'accordu per u prughjettu di u telefuninu Şentepe, chì compie i prughjetti di trasportu publicu. U sindaco Gökçek hà continuatu cusì:

"Avemu offertu u primu telefericu da esse custruitu in Şentepe, 3.5 km. Spergu chì questu sarà finitu in 8 mesi. Dunque, facemu un sforzu assai seriu per dà à Ankara un respiro ".

12 SOTTASSI IN AOÇ

In u so discorsu, u sindaco Gökçek hà ancu datu infurmazioni nantu à i prughjetti di trasportu in corso in a Capitale, è hà dichjaratu chì anu custruitu un novu boulevard in l'Atatürk Forest Farm per assicurà chì u trenu d'alta velocità pò passà facilmente. U sindaco Gökçek hà dettu: "Avemu custruitu 12 passaggi sotterranei è passaggi sopra à stu boulevard è hà lasciatu a strada à u trenu à alta velocità. Ùn avemu più una relazione cù i Ferrovii di u Statu, grazie à Diu, u trenu d'alta velocità passa senza piantà. "Quandu apremu quella strada, vi vede chì simu alleviati in u trafficu di Ankara da quì", hà cunclusu e so parolle.

ALTRA BONA NOVETA PÀ ANKARA

In u so discorsu, u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà nutatu chì Ankara ùn serà più a capitale di Turchia, ma serà ancu a capitale di l'industria è e ferrovie. Toccu à i prughjetti di l'infrastruttura di trasportu in corso in Ankara in u so discorsu, u Ministru Yıldırım hà ancu datu una bona nutizia à a ghjente di Ankara è hà dettu chì avianu licitatu i prughjetti per a creazione di un sistema ferroviariu trà l'Aeroportu di Esenboğa è Akyurt, chì era ancu urdinatu da U primu ministru Recep Tayyip Erdoğan, è chì i prughjetti seranu finiti à a fine di questu annu.

Surghjente: http://www.ankara.bel.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*