Protesta di privatizazione in a stazione di trenu Haydarpaşa

Protesta di privatizazione in a stazione di trenu Haydarpaşa
I membri di a Plataforma Turca di Trasporti-Sen è Impiegati Ferroviari, affiliati à a Turchia Kamu-Sen, anu protestatu à a Stazione Haydarpaşa per a retirazzione di u prugettu di legge nantu à a privatizazione di e ferrovie.

Una manifestazione di prutesta hè stata tenuta in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa prima di l'azzione chì si terrà in Ankara u 3 d'aprile per a ritirata di u prugettu di legge nantu à a privatizazione di e ferrovie. I membri di a Piattaforma di l'Impiegati Turchi di Trasportu-Sen è Ferroviari, affiliati à Turchia Kamu-Sen, chì si sò riuniti in a stazione di treni, anu dumandatu chì a fattura sia ritirata. Turchia Kamu-Sen è Turchia Education-Sen Istanbul President Provincial Assist. Assoc. Dr. M. Hanefi Bostan, Trasportu Turcu - Sen Vice President Cihat Koray è Trasportu Turcu - Sen Istanbul Branch No. 2 Head Özer Polat è parechji membri di l'unione anu assistitu. Facendu una dichjarazione in nome di u gruppu, Cihat Koray, Vicepresidente di u Trasportu Turcu - Sen, hà dettu: "Questa lege chì hè stata preparata ùn porta alcuna suluzione à i prublemi istituzionali di e ferrovie. Quelli chì anu preparatu sta lege sò maliziusi. Tutti i prublemi di l'elaboratori di sta lege, cum'è in altri privatizzazioni, sò di trasfurmà a cooperazione statale-cittadina in una cooperazione cummirciali-clienti. U statu hè sfida; Ellu dice: "Travaglierete cun un sistema di travagliu flexible, senza sicurezza, gratuitamente è senza sicurità, in e cundizioni chì vogliu".

Dopu à a dichjarazione, u gruppu hà urganizatu una marcia accumpagnata da slogans. Dopu à a marcia, u gruppu si sparse tranquillamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*