Malatya Wagon Factory ùn serà micca una prigione aperta

Malatya Wagon Factory ùn serà micca una prigione aperta
Dopu avè scontru cù i membri di u partitu in a Presidenza di u Distrettu di Akçadağ di u Partitu AK, hà visitatu u Governatore di u Distrettu di Akçadağ Ramazan Kılıç è andò à Taşevler, Taşolar Esenbey, Kolköyü è Kayadibi Villages cù i membri di u partitu.

Öznur Çalık, in u so discorsu à a Presidenza di u Distrettu di Akçadağ, hà riferitu à i servizii furniti à Akçadağ è i so paesi, è hà dichjaratu chì Akçadağ hà ricevutu enormi investimenti.

"Akçadağ hà fattu una longa strada per riceve investimenti assai impurtanti durante u guvernu di u Partitu AK. U centru culturale Akçadağ hè un prublema assai impurtante per a ghjente di Akçadağ è per noi. Ancu s'è avemu riunitu soldi l'annu passatu, ùn pudemu micca fà alcunu prugressu in questu sensu. Tuttavia, in generale, l'unicu ciò chì tutti dicenu hè; Custruì una casa culturale in Akçadağ. In u risultatu di e nostre discussioni à u livellu di u Ministeriu è basatu annantu à i dati chì avemu, avemu dettu chì u centru culturale esistente deve esse demolitu. Infine, in u risultatu di u travagliu di u Guvernu è l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, avemu publicatu a decisione di demolizione è mandatu sta decisione à u Ministeru di Cultura è Turismu circa 3 settimane fà. Dopu l'appruvazioni di u Ministeru, speremu purtari un novu centru culturale à Akçadağ.

Parlendu di a prigiò custruitu in Akçadağ, Çalık hà criticatu l'attitudine di l'uppusizione. '' L'uppusizione hè tornata, dicendu; "Quandu vi vene in prigiò, pensate chì hè un investimentu quì". A vostra mente ùn hè micca abbastanza per elli, ci battemu prima di tuttu per i diritti umani. Ognunu pò sbaglià è commette crimini. Tuttavia, ùn deve esse trattatu inumanamente dopu esse incarceratu. U statu hè obligatu à furnisce ogni tipu di cundizioni fisiche. Noi, u guvernu di u Partitu AK, facemu questu per 10 anni. Per Malatya, simu obligati à fà questu per chì i nostri citadini in prigiò stà in cundizioni migliori.

Faremu qualcosa d'altru oltri à migliurà e cundizioni di e prigiò. Sapete, avà a gendarmeria guardia i prigiò. Dopu quì, a prutezzione di i guardiani di a prigiò serà dumandata è l'accordi legali seranu fatti. Per questu, circa dui mila guardiani di prigiò seranu recrutati. Quessi seranu pigliati da Malatya, Akçadağ.

Vogliu dà una altra infurmazione chì riguarda Malatya in generale. Spergu chì avemu pigliatu a decisione di ùn trasfurmà a fabbrica di riparazione di vagoni in una prigione aperta. Questa hè bona furtuna à Malatya''

Dopu avè visitatu u centru di Akçadağ, Çalık si n'andò à Taşevler Village è hà infurmatu à i paisani nantu à u stagnu previstu per esse custruitu in Taşevler. In u so discorsu quì, Çalık hà dettu: "Quandu a delegazione Akçadağ hè ghjunta à Ankara, ci anu trasmessu i prublemi di Akçadağ è i so paesi. Unu di i più impurtanti di questi era a custruzzione di un stagnu in Taşevler. Avemu ancu pigliatu iniziative inseme cù i nostri altri rapprisentanti è a custruzzione di un stagnu in Taşevler Village hè stata inclusa in u prugramma d'investimentu 2013. A prossima volta, spergu chì inseme cù 10 chilometri di asfaltu, u pianu è u prugettu di i distretti di Taşolar, Levent, Esenbey è Kayadibi seranu fatti è u travagliu serà iniziatu.

Çalık hà ancu esaminatu u prughjettu di l'acqua potabile in Taşolar Village è hà guardatu u cisterna d'acqua.

Surghjente: http://www.malatyabirgun.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*