A lege chì hà apertu u trasportu ferroviariu à u settore privatu hè stata accettata in l'Assemblea Generale di l'Assemblea.

Cù l'accordu chì hà purtatu u cambiamentu più radicali in a storia di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), l'imprese private puderanu trasportà nantu à a reta ferroviaria publica. Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu chì u valore attuale di TCDD cù l'immubiliare è i veiculi in u so inventariu hè di 100 miliardi di lire.

Cù a lege, TCDD serà ristrutturatu cum'è operatore di infrastruttura ferroviaria. L'unità di TCDD relative à l'operazione di treni sò state separate è TCDD Taşımacılık A.Ş. hè statu stabilitu. TCDD serà l'operatore di a reta di l'infrastruttura ferroviaria naziunale. L'imprese private puderanu custruisce a so propria infrastruttura ferroviaria è uttene permessu da u ministeru per operare nantu à a rete ferroviaria naziunale. Se l'imprese volenu stabilisce una infrastruttura ferroviaria, l'immubiliarii necessarii seranu espropriati da u statu raccogliendu u costu di espropriazione da a cumpagnia pertinente. U dirittu di usu serà stabilitu gratuitamente per un periudu micca più di 49 anni in favore di a cumpagnia. Cù l'eccezzioni di e fureste, l'immubiliarii in u statu utilizatu in e funzioni è l'attività di TCDD seranu trasferiti à TCDD cù e strutture è e facilità nantu à elli dopu chì sò stati registrati in nome di u Tesoru. Di sti immubiliarii, quelli chì sò attribuiti à u Ministeru di a Difesa Naziunale è immubiliarii in l'inventariu di e Forze Armate Turche è utilizati cumuna cù TCDD seranu esclusi. Tutti i debiti di TCDD seranu liquidati trasfirendu à u Tesoru per fà novi investimenti è piglià prestiti internaziunali.

APERTURA INFRASTRUTTURA

L'opposition a réagi à la loi, affirmant que TCDD serait privatisé et que les immeubles seraient vendus. Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà rispostu à a critica cusì:

"I Ferrovii di u Statu vende tutti i so assi, vende u so avvene, chì succede à sta situazione?" hè dumandatu. DDY hà un valore di più di 100 miliardi TL, cù tutte e so infrastruttura, immubiliare è veiculi in u so inventariu. DDY ùn vende nunda di i so terreni senza esse obligatu à fà. Realizeghja solu prughjetti cumuna cù e municipalità, i cuverni lucali o certi istituzioni publichi in cità, è pruduce prughjetti per purtà sti lochi in cità è trasfurmassi in i pulmoni di a cità. Ùn ci hè micca vendita sottu à sta lege. "U scopu hè di apre l'infrastruttura di e ferrovie à u settore privatu".

Fonte: News Time

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*