Internet gratuitu per i passageri di tram in Russia

Internet gratuitu per i passageri di tram in Russia

St. Petersburg, una applicazione hè stata lanciata per piacè l'utilizatori di Internet. In l'applicazione, chì hè stata iniziata da u 3 d'aprile, l'accessu à Internet wireless (wi-fi) serà furnitu in 10 tram in a cità.

Vulendu pruvà è pruvà u serviziu Internet gratuitu in situ, St. U presidente di u Cumitatu di Trasportu di Petersburg Stanislav Popov era unu di i primi invitati di i veiculi chjamati "Wifi-Tram".

Stanislav Popov hà dettu ch'ellu hè cuntentu di l'applicazione, "Questa applicazione hà assai boni aspetti. Avà, tutti quelli chì volenu ponu leghje e nutizie direttamente nantu à u tram, cuntrollà a situazione di u trafficu o aduprà altre applicazioni chì necessitanu internet. Spergu chì u numeru di "Wifi-Tramway" aumenterà à a fine di u 2013. hà fattu una dichjarazione.

Internet nantu à i tramvii hè furnitu via tecnulugia 3G. I passageri ponu accede à Internet da qualsiasi dispositivu equipatu di Wifi. In l'applicazione furnita da a cumpagnia MTC, a velocità di Internet hè massima 7.2mb/second per avà. Sicondu l'usu di i passageri, i sperti puderanu aumentà stu limitu di velocità in u futuru s'ellu hè insufficiente.

L'applicazione hè attualmente dispunibule nantu à i tram 43, 45 è 100.

Se l'applicazione pilotu, chì cuntinuerà in questu modu finu à a fine di settembre, aumenta a so popularità, cumminciarà à esse implementata micca solu in tram, ma ancu in tutti l'autobus, trolebus è minibus in a cità.

Surghjente: Haberrus.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*