U buttone hè statu premutu per u stabilimentu di pruduzzione di i veiculi di Metro in Ankara (Galleria di foto)

Pulsante pressatu per a facilità di produzzione di veiculi di metro in Ankara
Binali Yıldırım, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà assistitu à a "Cerimonia di inaugurazione di l'Impianti di Produzione di Veiculi Metro" tenuta in a Zona Industriale Organizzata di Sincan. In più di u Ministru Yıldırım, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Melih Gökçek, u sindaco di Sincan Mustafa Tuna è u presidente di a Camera di l'Industria di Ankara (ASO) Nurettin Özdebir anu assistitu à a cerimonia.

U Ministru Yıldırım hà pressatu u buttone per inizià a custruzzione di l'Impianto di Produzione di Veiculi Metro. Negotizendu cù a cumpagnia di l'imprenditore per l'iniziu di a produzzione di "Impianti di Produzione di Veiculi Metro", Yıldırım hà fattu un affare duru cù l'ufficiale di a cumpagnia. A dichjarazione di Yildirim à l'ufficiale di a cumpagnia: "Altrò, vi purteraghju à u venneri", hà causatu risate. In u risultatu di a negoziazione, hè statu accunsentutu chì a pianta serà cumpletata è messa in pruduzzione à a fini di dicembre.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Gökçek, hà dettu: "Cum'è a municipalità, avemu principiatu 3 linee di metro à u stessu tempu in Ankara. Cum'è a Municipalità di Ankara, u nostru putere era appena abbastanza per 900 trilioni, dopu avemu dumandatu aiutu à u nostru Primu Ministru è Ministru. Ùn anu micca rottu a sequenza. Di tantu in tantu, mi criticanu, dicenu : « S’è tù principia menu, avaria finitu menu ». Credu chì in un momentu eramu vigilanti in nome di Ankara, s'ellu ùn aviamu micca principiatu u metro di 44 metri, questu ùn saria micca finitu. Una volta principiatu, era impussibile à u nostru Primu Ministru è Ministru di ùn finisce. Dunque, avemu fattu un cummerciu prufittuamente per Ankara ".
Ankara Metro Vehicles Production Facilities hè u primu in questu settore in Turchia. E strutture sò i primi è solu in Turchia, ma ancu in u Mediu Oriente è i paesi Balcani. In a prima tappa di e strutture, chì saranu custruite nantu à un terrenu di 108 mila metri quadrati in duie tappe, a fabricazione, l'assemblea è e teste dinamiche di 200 novi veiculi di metro d'alta tecnulugia è cunfortu seranu realizati, mentre chì u mantenimentu, A riparazione è u rinnuvamentu di 150 veiculi di u metro serà realizatu annu in a seconda tappa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*