Fondazione di l'installazione di funivia di Balçova

pausa di mantenimentu à a funivia di Balcova è u parcu d'avventura
pausa di mantenimentu à a funivia di Balcova è u parcu d'avventura

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di e funivie in Balçova, hà fattu dichjarazioni annantu à l'offerte per u persunale di a municipalità metropolitana di 650, chì hà causatu a crisa in a municipalità.

Rispondendu à e parolle di u Partitu AK İzmir Mevlana, chì l'hà criticatu, u presidente Kocaoğlu hà dettu: "Quelli chì ùn facenu micca una mozione in a Gran Assemblea Naziunale di Ankara è ùn sò micca interessati à u prublema di a cità diventanu falchi in İzmir. Quelli chì vanu à u mulinu senza u granu, saranu solu bianchi. Ùn pò piglià nunda di più ", disse.

U sindaco Kocaoğlu hà fattu dichjarazioni annantu à una quantità di prublemi, da l'offerta riguardanti u persunale municipale 650 è a chjama à luttà per l'abolizione di u sistema di subcontratazione, à i deputati di u Partitu AK chì l'anu criticatu.

Aziz Kocaoglu, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir,

Ellu disse chì a megliu risposta à a critica chì i deputati di u Partitu AK ùn anu micca martellatu unghie in Izmir hè stata a cerimonia d'apertura è di rivoluzione chì anu realizatu durante a 43a cerimonia di sabbatu è aghjunse: "In l'ultimi sei mesi, avemu investitu 516 milioni di lire in Izmir. è furnitu servizii. Questu ùn include micca l'investimentu in funivia, chì ammonta à 12 milioni di lire ".

APERTURA TELEFONICA IN U NOVU ANNU

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì a funivia serà alzata finu à u 31.12.2013 è hà dettu: "Se nunda va male, serà apertu à l'usu di i nostri citadini da İzmir da u 31.12.2013 da u novu annu. è truverà u so postu in l'emblema di Balçova in pratica. è stu funiculu hà da cuntinuà u travagliu di u nostru stimatu presidente Ercüment Uysal; è cuntinuà à esse una caratteristica di Balçova. Ti vogliu bona furtuna ", disse.

A NOSTRA CORSA DISABLED RUN

Esprimendu chì u prucessu di rivoluzione di a funivia hè stata prolungata per via di prublemi legali in u prucessu di licitazione, u sindaco Kocaoğlu hà paragunatu e so sperienze à u percorsu di l'ostaculi: "Dapoi u 2007, avemu a lotta per a rinascita di a funivia. Ùn avemu micca participatu à i nostri prughjetti di prughjettu, chì hà fattu u prughjettu prima. U custruttore di u prugettu ùn pudia micca entre in a licitazione di a custruzzione, ci era un ostaculu legale. In seguitu sta lege hè stata corretta. Perchè era più prezzu di fà un prughjettu, più caru o prufittuamente per custruisce u telecabina. U nùmeru di cumpagnie chì custruìu a funivia era limitata, micca tutti ùn anu intrutu in l'offerta di prughjettu per entra in l'offerta di custruzzione. Allora u modu legale di l'offerta cù u prugettu hè stata aperta. Dopu quì, andemu à l'offerta trè volte, hè stata annullata, ùn sò micca ciò chì hè accadutu, KIK l'hà datu à u tribunale amministrativu in Ankara, è da quì hè andatu à u tribunale amministrativu regiunale. Infine, u JCC hà dettu: OK, pudete mette l'offerta quì. Questu hè cumu questu prucessu hè statu cumpletu. Avemu dettu chì a pacienza ùn deve esse troppu tardi o a forza ùn deve esse micca. U mondu corre contr'à u tempu, scappa. Avemu bisognu di curriri di più. Pruvemu di curriri. A nostra corsa hè steeplechase. Steeplechase hè a più dura di e razze. Ma cuntinuemu a nostra strada cusì, continueremu. U costu di sta funivia hè di 12 milioni di lire. Arrivà à a cima di a muntagna in 2.42 minuti è hà a capacità di trasportà 1200 passageri per ora. Da i pali esistenti à l'edificazioni sopra è sottu, tuttu u sistema da A à Z serà rinnuvatu inseme cù e cabine.

SIAMU L'ISTITUZIONE DI STATA CHE INIZIA A LUTTA CONTRA A SOTTOCONTRATTA

Dichjarà chì hè l'unicu cumuni chì cumbatte è eliminà a subcontratazione, u sindaco Kocaoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prucessu di licenziamentu di 650 travagliadori o di u so trasferimentu à un subappaltatore: "Semu ancu evaluendu prublemi impurtanti davanti à a cità senza pruvà à dà. alzà a diritta à una risposta. Cunsideremu questu cum'è una spartera chì facemu cù u nostru populu. Oghje, i nostri travagliadori, i sindicati è di sicuru İzmir, in particulare a municipalità metropolitana, passanu per un prucessu difficiule in quantu à u prucessu di licitazione di i nostri 650 travagliadori. Da induve vene stu prucessu? Prima vi tocca à andà in fondu. Finu à a fine di u 2004, e municipalità anu pussutu dà licitazioni à e so cumpagnie fora di a legislazione di l'offerta. Cume cum'è compru latti da Tire Süt, piantendu fiori da Bayındır è acquistemu piantini è fiori da Bademler è Bademli, a municipalità dava offerte di serviziu à e so cumpagnie senza offerta. Questu hè cambiatu. Chì hà purtatu questu? Questu hà purtatu rapidamente a subcontratazione in i cumuni. Dicemu è luttemu contr'à a subcontratazione dipoi u ghjornu chì avemu pigliatu a sede di u merre metropolitanu. Da u primu ghjornu finu à oghje, avemu riduciutu u nùmeru di subcontractors da 100 mila 150 à 200 mila 6 mettendu 500-2-600 persone, sempre cumpagnie municipali, secondu a nostra forza in tutti l'offerta. In u 2009, avemu culpitu l'ultimu bisturi, è avemu ricrutatu questi 2 travagliadori. è avemu divintatu l'istituzione statale chì hà iniziatu a prima grande lotta contru a subcontratazione è l'ordine di schiavitù mudernu in Turchia. Questu hè di sicuru un affare complicatu.

Hà un prezzu. Ci hè un costu per u travagliadore per a sicurità di u travagliu, u pagamentu di l'indennità, è guadagnà u dirittu di avvisà pagamentu. Questu hà un costu finanziariu per una cumuna metropolitana; ci hè ancu un male esempiu costu contru à l'istituzioni chì anu aduttatu u principiu di subcontracting in a nostra repubblica. Paghemu stu prezzu è u pagheremu. Prima, avemu vultatu da u polu in l'offerta di asfaltu İZBETON. Dopu avemu tornatu da u polu di novu in u tender di ESHOT cù 3150 persone. L'ultimu hè i nostri 650 amichi. Tutti questi sò i nostri amichi chì facenu certi duveri in a cità metropolitana, İZSU è ESHOT, in a classa di u persunale amministrativu. Ci sò quelli chì deliberatamente dicenu chì u merre di a metropolitana deve annullà l'offerta. Ci sò quelli chì dicenu chì i burocrati ùn sanu micca fà l'offerta. Ci sò quelli chì dicenu chì u sindaco di a metropolitana deve stà quì, lasciate İZELMAN pagà, è a cumpagnia ne porta una nova. Hà un figliolu. tutti i pinsamenti, idee. U rispettemu. "

AVVOCATA DI A SOCIETÀ CHE PIGLIA L'OFFERTA NON MOSTRA

Argumentendu chì l'avucatu di a cumpagnia chì hà vintu l'offerta facia un spettaculu cù u nome di CHP, u sindaco Kocaoğlu hà rispostu bruscamente: "Vi avvistu. Sò un avucatu, agisce cum'è avvucatu, l'identità pulitica ùn hè micca un puntu per esse usatu cum'è avvucatu. Ùn mostrate micca fendu dichjarazioni in i ghjurnali ogni ghjornu. Sè vo site veramente CHP, sia cù u travagliu, sia cù u travagliu. Ùn disturbate micca a morale di e persone di Izmir è Izmir facendu dichjarazioni di stampa necessarie è inutili ".

CHIAMATA À I CAPI DI L'UNIONE

U presidente Kocaoğlu hà ancu nutatu chì i dirigenti sindacali duveranu luttà per l'abolizione di u sistema di subcontratazione invece di criticà elli. Kocaoğlu hà dettu: "À quelli è à tutti quelli chì anu dettu à l'altri sindicati di annullà l'offerta. U parlamentu parlamentariu deve abulisce a subcontratazione. Per chì u travagliu sia datu u so dirittu, una volta chì u parlamentu hà da abulisce l'ordine di subcontratazione. I capi di i grandi sindicati, i capi di e cunfederazioni è e federazioni parlanu à a cumuna metropolitana, dicendu chì ùn averemu micca u travagliadore licenziatu. A lege hè chjara. Ùn mi mi rifughju in nudda parte. Ùn ci hè bisognu di nimu à suggerisce chì u merre, chì hà sradicatu u subcontractor in a Republica di Turchia in u 2009, deve cumprà 650. Sapemu digià u sughjettu, i nostri cori brusgianu. Ma facemu u travagliu ghjustu è a gestione curretta ".

S'ellu ùn pò micca vince in tribunale, avemu da sparte cù 650 travagliadori. Sò passati dui anni. Semu ghjunti à u puntu induve pudemu tene un uffiziu in i corridori di u tribunale è avemu statu assolti. Avà sviluppanu un discorsu da l'esternu per chì un tali cumune, a burocrazia municipale, a cumuna chì hè stata pruvata à u mondu, per annullà. Aghju ricusatu questu. Ciò chì importa hè a legislazione. Hè l'abulizione di u sistema di subcontrattazione. Hè per prutege u travagliadore.

A LOTTA PARLAMENTARI È ESSENZIALE PÀ EVITÀ SUBCONTRATTING

U sindaco Aziz Kocaoğlu, cum'è una municipalità chì elimina a subcontratazione, hà dumandatu à i diputati è li dumandò à luttà inseme in u parlamentu per l'abolizione di i subcontratti.

Enfatizendu chì i deputati İzmir Alaattin Yüksel è Mustafa Moroğlu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) anu presentatu a pruposta di legge pertinente à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Kocaoğlu hà dettu: "Ciò chì i sindicati anu fattu in u passatu hà messu u settore privatu è e municipalità prublemi cù i salarii. Questa hè a realità di u paese. Chì hè accadutu? Hè statu stabilitu un sistema tiranicu senza basa legale per a subcontratazione. Invece di stabilisce stu sistema, u salariu orariu chì ogni ecunumia è ogni statu di u mondu darà per cumpete in u mondu per a produzzione hè certa è faciule da calculà. Allora, noi, l'ufficiale chì determina u salariu massimu, determineremu ancu u salariu massimu per stu paese per pudè pruduce, sviluppà è esportà, è rinfurzà u equilibriu di i pagamenti stranieri. Ci pò esse quelli chì s'opponenu à a mo dichjarazione. Ma vengu da a pratica. Aghju un travagliadore. Riceve 3 mila lire. Riceve 2700 lire. U travagliu di u cuntrattu riceve 750 lire. In quale ecunumia di u mondu, 750, 2500-3 mila lire sò datu è ci sarà a pace di l'affari, a produzzione è l'unità di u destinu? Qualchissia vene è mi spiegà questu. Allora aghju quì salariu minimu salariu massimu. Hè assolutamente necessariu abolisce a subcontratazione è apre a strada per e municipalità per cuncede l'offerta di serviziu à e so cumpagnie. Va bè. Questa hè a lotta ghjustu. Per luttà in u parlamentu. Una lotta pulitica ùn pò esse fatta andendu à u merre o à u capu pruvinciale di u partitu puliticu. Questa hè una dumanda di fà qualcosa illegale. Ma cambiendu liggi è regulamenti, a manera di prutezzione di i diritti di sti travagliadori hè u parlamentu. A formula necessaria per a suluzione di sta questione hè chjara à tutti i deputati. I nostri diputati anu digià presentatu una pruposta di lege per l'imprese municipali per riceve l'offerta. Deve esse sustinutu da altri deputati di u partitu, à dì quelli di u partitu di u partitu, u prublema deve esse purtatu à l'agenda in u parlamentu è risolta u più prestu pussibule. Sentu u bisognu di fà sta dichjarazione.

Spieghendu chì anu purtatu 6 milioni di lire d'investimentu è serviziu à İzmir in l'ultimi 516 mesi, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Semu inseme oghje per a 2011a volta di e nostre Cerimonie di u sabbatu, chì avemu principiatu à a fine di u 43. A nostra prumessa à quelli chì dicenu chì ùn anu micca martellatu un chiovu in Izmir, ùn anu micca investimenti altru ch'è i primi cinque anni, oghje, corremu da a ceremonia à a ceremonia d'apertura in 43 sabbatu. Avemu sinceramente pusatu i fundamenti di e nostre novi intersezioni, raffinerie, parcheggi, è parchi di vita, senza stanca è senza stanca. Avemu apertu novi boulevards, crucivia, stazioni di metro, piste per bicicletta è caminu. Calchì volta mettimu in serviziu i nostri autobus novi è l'equipaggiu di custruzzione, è qualchì volta avemu firmatu cuntratti per stabilisce a prima casa d'opera in a storia di a Republica o apre a strada per a trasfurmazioni urbane per i nostri fabricatori è scole. Avemu dimustratu chì u travagliu cum'è una furmica ùn hè micca solu parolle, è avemu purtatu 6 milioni di lire d'investimentu è serviziu in l'ultimi mesi 516. U funiculu ùn hè micca inclusu in questu contu di 12 milioni di lire.

U DOVERI DI L'AVVOCATU ùn hè micca di entre in a polemica

Hà dichjaratu chì dopu à ogni dichjarazione fatta da i diputati di u partitu di u guvernu, hà decisu, è chì u duvere principale di i diputati ùn era micca di polemica cù i merri.

Nutendu chì ùn anu micca paura di e critiche è chì sò aperti à tutte e critiche constructive, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: Chì anu fattu fora di creà l'ambiente è stressà a ghjente di Izmir? Ùn aghju micca bisognu di nomi. U publicu Izmir sapi assai bè quale sò. U travagliu di i diputati hè di serve a cità, micca di polemica cù i merri. Hè di passà tempu in i ministeri per a fine di Izmir è u populu di Izmir. Hè di utilizà u putere di esse in u putere per u populu di Izmir. Ci sò tali deputati chì hè cum'è s'è u populu li votava per dà una risposta à u merre.

Ùn avemu micca paura di a critica, s'è no simu sbagliati, a vedemu è pruvate à curreghje cù una critica constructiva. Ma ciò chì aghju dettu sò cose assai diverse. Sò sicuru chì i mo concittadini di Izmir l'anu capitu assai bè. Pensu chì e mo parolle anu trovu i so veri destinatari. Apprezzu soprattuttu i nostri altri deputati. "

U presidente Kocaoğlu hà vulsutu chì i deputati di u partitu di u guvernu trattanu i prublemi di İzmir è li hà listatu cusì: "Fighjemu a so prestazione in u Parlamentu. Ùn anu mancu fattu una sola pruposta verbale o scritta. Anu fattu un sforzu speciale per ùn cullà à a tribuna di u parlamentu è parlà di u prublema di u populu di Izmir. Ma quandu venenu quì, sò tagliati in falchi. Tuttavia, ùn aspettemu micca parolle ma azzione da issi deputati chì sò membri di u partitu di u guvernu. Aspittemu chì mostranu a listessa prestazione in u parlamentu cum'è anu fattu in i podi di Izmir. Per esempiu, aspettemu chì altre pruvince travaglianu per eliminà l'inghjustizia di incentivi trà noi. Aspittemu chì u stabilimentu di eliminazione di i rifiuti solidi sia unificatu piuttostu chè separà in modu chì pudemu risolve u prublema di u spaziu, è piglià un rolu attivu in i ministeri pertinenti intervenendu in questa questione. Aspittemu di fà lobby in Ankara per chì a mo dumanda per l'aumentu di l'esplorazione per u metro di Izmir ùn sia più ritardata. Aspittemu chì i prughjetti di u tram sò scaricati da i scaffali. Aspittemu ch'elli ghjucanu un rolu attivu in l'attribuzione di terri di tesoru chì avemu aduprà micca per custruisce mansioni per noi stessi, ma per serve i citadini. Vulemu chì esse una forza in Ankara per chì ùn ci hè micca un doppiu standard per İzmir ".

U presidente Kocaoğlu hà parlatu ancu di e so sperienze cù l'incentive chì anu dumandatu da u Ministru di l'Ecunumia, Zafer Çağlayan. Kocaoğlu hà dettu: "U nostru ministru, Zafer Çağlayan, era quì cù a mo dumanda da l'ecunumia. Aghju dumandatu chì i nostri zoni industriali urganizati per incentivi sò equalizzati finu à ch'elli sò pieni. U sgiò Ministru hà pigliatu a parolla dopu à noi è avemu fattu - a cerimonia di fiera di 400 milioni di lire chì avemu stabilitu a fundazione - se utilizate un prestitu per a fiera, dui punti; Ellu disse chì se utilizate risorse domestiche, ci hè un incentive di creditu di 4 punti. Avemu ancu dormitu in pace, verificate. Conclusioni: iè, ma ci hè un limitu massimu di 600 mila lire. Avemu u prestitu più prezzu in Turchia. Ma u limitu era di 600 mila lire ".

GRAZIE À U GRANDE PRESIDENTE

U sindaco di Balçova, Mehmet Ali Çalkaya, hà dichjaratu chì l'uppusizione hà criticatu constantemente l'installazione di funivia, chì sò state chjuse in u 2007 per via di a fatigue di metalli, è chì ùn sò state aperte finu à oghje, è hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, per a custruzzione di e strutture cù un trasferimentu build-operation.

U presidente Çalkaya, "In 2007 metal

Hè statu firmatu per via di a fatigue. Vulete fà affari, boza hè cottu nantu à u collu. Sè vo avete da fà li aperti à u publicu, duveranu esse in manu di u publicu, è alcuni di elli deve esse sussidiatu. Caru signore, hà fattu. A funivia hè u nostru simbulu. L'uppusizione hà sempre pruvatu à chjappà à noi da a funivia. Anu dettu di custruisce-operate-trasferimentu. Ùn era micca datu, perchè era un simbulu di a cumuna. Grazie à voi, İzmir hà a più alta zona verde per capita in u mondu. Invece di ipermercati è grandi imprese cummerciale, site custruendu una furesta urbana di un milione di metri quadrati in Çakalburnu. Ogni ghjornu, almenu 3 mila persone da Izmir l'utilizanu. Appena sottu, ci hè una zona di recreazione di 77 mila metri quadrati. Balçova serà u distrittu cù a più alta zona verde per capita in u mondu. Pigliendu l'opinioni di tutti i segmenti di a sucità, avemu pigliatu l'opinioni di e camere prufessiunali è di l'ONG è i purtemu à u Ministeru di u Turismu. Hè grazia à voi chì avemu pussutu suspende i cinquemila mila piani. Eri un fratellu maiò è hà purtatu u prublema più grande di a cità à u stadiu di suluzione. Ùn sò micca ti ringraziu. Ti ringraziu sinceramente.

Sindaci di distrettu, capi di camere è sindicati, è i deputati CHP İzmir Alaattin Yüksel è Mustafa Moroğlu anu assistitu à a cerimonia. – Nutizia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*