U Conducente di l'autobus hà impeditu u disastru in Düzce

U cunduttore, chì hà nutatu u focu in l'autobus di passageru prima di Düzce è evacuò 40 passageri, hà impeditu un eventuale disastru.
U cunduttore, chì hà nutatu u focu in l'autobus di passageru in corso in Düzce prima è evacuò i passageri, hà impeditu un eventuale disastru.
L'incidentu hè accadutu in l'ora di a matina in u locu TEM Highway Düzce-Gümüşova. L'autobus di passageru, chì hà fattu a spidizioni Giresun-Istanbul cù a targa 06 RB 736 sottu l'amministrazione di Güven Yeşilyurt, subitu hà pigliatu u focu annantu à e rampe di Gümüşova. U cunduttore, Yeşilyurt, chì hà nutatu u focu in a parte di u mutore di l'autobus, chì avia 40 passageri in totale, hà firmatu l'autobus tirandolu à u latu di a strada. Yesilyurt, chì hà evacuatu i passageri rapidamente aprendu e porte, hà impeditu un disastru pussibule. Dopu avè signalatu u focu, i pompieri, a polizia è a squadra medica sò stati mandati à a scena. A direzzione Istanbul di l'autostrada hè stata chjusa à u trafficu per un pezzu. U focu hè statu spentu per via di longu sforzi di i bombe. L'autobus completamente brusgiatu hè diventatu inutilizabile.
Una investigazione annantu à l'incidentu hè stata iniziata.

 

surghjente: last minute

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*