Eccitazione di u Trenu d'Alta Velocità in Bilecik

Eccitazione di u Trenu d'Alta Velocità in Bilecik
Bilecik’te Yüksek Hızlı Tren (YHT) çalışmaları devam ederken, 30 Eylül’de deneme sürüşleri başlayacağı, 29 Ekim tarihinde ise hattın açılışının gerçekleştirileceği belirtildi.

A distanza trà İnönü è Köseköy di u prugettu, chì riducerà a distanza trà Ankara è Istanbul à 3 ore, hè di 54 chilometri è hà 35 tunnel è 12 viadutti di 30 chilometri di lunghezza. 24 di i 19 tunnelli nantu à a linea İnönü-Vezirhan di 13 chilometri sò stati cumpletati. U tunnel più longu di a linea, chì riduce u tempu trà Eskişehir è Istanbul à 1,5 ore, si trova in u locu Bilecik-Karaköy, cù una lunghezza di 26 chilometri. Nantu à a linea di 104 chilometri trà Vezirhan è Köseköy, 8 di 8 ponti è 7 viaducti sò stati cumpletati, 102 culverts è 25 underpasses sò stati cumpletati.

Hè dichjaratu chì a lunghezza di u tunnel custruitu per a linea YHT in Bilecik hè vicinu à 40 chilometri. A parte più difficiuli di u prughjettu si trova in Bilecik, chì hè u 54th di 38 tunnel di 28 chilometri. A lunghezza di u ponte è u viaduttu in Bilecik hè di 7,5 chilometri.

In i distretti di Bilecik, Bozüyük è Osmaneli, stazioni di linea YHT sò in custruzzione. In fatti, hè statu dichjaratu chì i test drives cumincianu u 30 di settembre, è l'apertura di YHT serà u 29 d'ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*