U Trenu d'Alta Velocità Eskişehir Konya gestisce un record in u trasportu di passageri

Suleyman Karaman
Suleyman Karaman

Hè passata una settimana da l'apertura di a linea, ma hè quasi impussibile di truvà biglietti. 11 mila passageri sò stati trasportati in una settimana.
U trenu d'alta velocità Eskişehir Konya batte i record. Hè stata una settimana da l'apertura di a linea, ma i passageri anu difficultà à truvà i biglietti.

E Ferrovie Statali si preparanu per novi viaghji trà Eskişehir è Konya. I residenti di Eskişehir sò felici di andà in Konya rapidamente è cunfortu.

U populu di Konya hè ancu cuntentu di a situazione. Pudete andà da Eskişehir à Konya in trenu d'alta velocità in 2 ore. Siccomu hè un periodu di prumuzione, u prezzu di u bigliettu Eskişehir Konya hè 5 lire.

Süleyman Karaman, Direttore Generale di i Ferrovii Statali, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a linea. "Questa linea hà iniziatu à travaglià cum'è una linea chì collega Konya à Istanbul, Konya, Eskişehir, Bilecik, Adapazarı, Kocaeli è Istanbul. In seguitu, Karaman diventò una linea chì si estende da Adana. à Mersin Gaziantep." Hè per quessa chì sta linea hè a spina di a linea chì unisce Istanbul à u Sudeste. Hè una linea assai impurtante. "Hè una linea induve ci sarà un trafficu di treni assai pesante in u futuru".

Süleyman Karaman hà datu infurmazioni impurtanti nantu à a linea di treni d'alta velocità Ankara Istanbul.

"I test drives sò per principià in una sezione. In una altra sezione, circa 95 per centu di l'infrastruttura hè stata cumpletata è circa 501 per centu di a superstruttura hè stata cumpletata. Avemu previstu di compie a linea sana versu lugliu. "

U guvernatore di Konya, Aydın Nezih Doğan, hà ancu dichjaratu chì cù l'apertura di a linea di treni d'alta velocità Eskişehir Konya, un ponte culturale serà stabilitu trà Eskişehir è Konya.

Lasciami dichjarà chì avemu cunnessu a capitale di a Republica cù a capitale di i Seljuks è dopu stabilitu un novu ponte di amicizia cù Eskişehir. Eskişehir hè a cità di Yunus Emre. Cusì, avemu abbracciatu Yunus Emre è Mevlana. Avemu purtatu i nostri valori inseme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*