A municipalità metropolitana di Gaziantep hà purtatu 2012 milioni di passageri in 12

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà purtatu 2012 milioni di passageri in 12
U sistema di ferrovia leggera custruitu da a municipalità metropolitana di Gaziantep hà purtatu 2 milioni di passageri in u so 12u annu di serviziu.

U sindaco Güzelbey hà dettu chì u Sistema Ferroviario, chì hà iniziatu u serviziu in marzu 2010, hà purtatu 2 milioni di passageri in 2012 cù u lanciu di a 12ª Tappa Karataş. Dichjarà chì sò cuntenti di l'interessu di a ghjente di Gaziantep, u sindaco Güzelbey hà dettu: "U Sistema Ferroviariu di 15 chilometri, partendu da a piazza di a stazione è finisce à a junzione Burç, cumprese l'area di magazzinu, hà righjuntu 6 chilometri in totale cù u 2ª tappa trà l'Università di 21 chilometri è Akkent. U sistema, chì hà fattu 1 anni da u 2013 di marzu di u 2, hà righjuntu 2012 milioni di passageri in 12, cumprese i so voli di prova. "I studienti universitari preferanu soprattuttu u sistema, chì i nostri citadini chì vivenu in a Regione di Karataş ponu accede facilmente via i servizii di autobus in ring creati da a nostra Municipalità Metropolitana", disse.

U sindaco Güzelbey hà dichjaratu chì u Sistema di Ferrovia Ligeru, chì furnisce u serviziu cù 19 vagoni à 11 fermate, partendu da Karataş Akkent è finisce à a Stazione Ferroviaria, cuntinueghja à riceve marchi pieni da a ghjente di Gaziantep, chì a custruzzione di a linea İbrahimli 3rd Stage entusiasma. i citadini, è chì a ghjente di a cità vole vede stu serviziu in tutti i punti di a cità. "U trasportu hè un grande prublema di tutte e metropole. U trasportu hè ancu un grande prublema in Gaziantep, ùn riflettemu micca sta realità. Tuttavia, Gaziantep ùn hà micca un prublema seriu in u trasportu. Ma avemu ancu da pianificà 5 anni dopu, 10 anni dopu, 20 anni dopu. U sistema ferroviariu di 15 chilometri hà furnitu un grande sollievu in u trasportu urbanu. Avemu dettu chì questu hè un principiu. Dopu avemu fattu a 6ª Tappa Karataş di 2 chilometri. Ùn dicemu micca chì avemu risoltu u prublema di trasportu di Gaziantep cù u sistema ferroviariu di 21 chilometri. Tuttavia, dopu à questu principiu, avemu dettu chì avemu da cuntinuà cù a 3a tappa. "Cù a tappa İbrahimli di 6,5 chilometri, averemu una reta di trasportu ligeru di circa 29 chilometri", disse.

Dichjarà chì u Sistema Ferroviariu hà cuminciatu à operare à 05.40 di a matina è hà ricevutu i so ultimi passageri à 00.00 di notte, u sindaco Güzelbey hà dettu: "L'usu di a Carta Elettronica sia in autobus sia in tram è i so diversi vantaghji hè statu aduttatu da u nostru populu. "In più, i nostri citadini viaghjanu più prezzu scendendu da u veiculu di trasportu publicu è paghendu u 1 per centu per a seconda corsa in un altru veiculu di trasportu publicu, da autobus à autobus, da bus à Light Rail System, da Light Rail System à autobus in 40 ora. ", disse.

U Sistema di Ferrovia Ligeru, chì hè servutu da a Municipalità Metropolitana, cuntinueghja à furnisce opportunità di trasportu cuntempuranee, còmode, veloce è economicu à a ghjente di Gaziantep à 21 fermate, cù 220 vagoni per 11 persone, in un totale di 19 chilometri trà Akken è. Gar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*