I pruprietarii di vigneti anu reagitu à a Strada di Ring

I vignaghjoli anu reagitu à a strada di u circondu, chì hè stata custruita per alleviare u prublema di u trafficu in u centru di a cità di Siirt, passava per i vigneti, chì hà attiratu a reazione di i prupietari di vigna. l'arburi sò stati saccheggiati, firmavanu u travagliu tagliendu a strada.
U pruprietariu di a vigna, Abdulkadir Çelik, chì hà difesu chì a so vigna hè stata pavimentata senza alcuna notificazione scritta o verbale, hà dichjaratu chì 600 pistacchi sò stati saccheggiati è hà dettu: "Una matina, aghju svegliatu cù una vista chocante. I vigneti, chì hè a via di transitu di a strada di u circondu, sò stati saccheggiati. In a mo vigna, un totale di 200 pistacchi, grandi è chjuchi, sò stati distrutti, cumpresu i pistacchi chì anu 600 anni.
Dichjarà chì i travaglii di a strada circundante chì passanu per a strada di u vignetu da a junzione di Küçük Sanayi Sitesi à l'autostrada di u distrittu Aydınlar-Şirvan per cunnette a strada di a vigna, Çelik hà dettu ch'ellu ùn pudia capisce a distruzzione di i vigneti, chì sò u almacenamentu di l'ossigenu di Siirt. in stu modu. Celik hà dettu: "Avemu stati vittime da a distruzzione di i nostri ligami, chì avemu travagliatu per anni, senza una notificazione, senza espropriazione, senza alcunu pagamentu per noi".
Mahmut Öz, presidente di l'Associazione Siirt per a Prutezzione di a Pruprietà di l'Agricultori, hà dettu chì ùn sò micca contru à a strada di u circondu, ma chì i agricultori ùn anu micca esse vittime ancu. Öz hà dettu: "L'autorità duveranu dà à i pruprietarii di vigna u so dovutu, ma finu à avà ùn hè statu fattu alcun pagamentu à alcun pruprietariu di vigna. "Avemu avvistu l'autorità annantu à questu", disse.
Sabahattin Ataker, chì faci una vita da l'agricultura in Siirt, hà dichjaratu chì a strada hè a civilisazione è stanu da ogni tipu di travagliu per esse fattu à u puntu di u sviluppu di a cità, "Tuttavia, u risultatu ùn pò esse ottenutu da travaglià in sta manera. Nisun vignaghjolu ùn deve esse vittimatu, ùn hè micca sinceru chì i vignaghjoli, chì a maiò parte di elli cultivate cun grande sforzu è prutetti cù cura, sò distrutti senza espropriazione. I lagnanze di i pruprietarii di vignaghjoli anu da esse eliminati ", disse.
A custruzzione di a strada circundante, chì riducerà u trasportu di a Zona Industriale Organizzata da 14 chilometri à 7 chilometri, cunnessendu à l'autostrada Aydınlar-Şirvan, partendu da a junzione di u Picculu Industriale, hè stata precedentemente fermata da u tribunale. Tuttavia, à a ripresa di i travaglii, sta volta i vignaghjoli anu bluccatu a strada è prutestavanu i travaglii.

 

Fonte: news01

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*