I travagliadori di a ferrovia marchjavanu in Batman

I travagliadori di a ferrovia marchjavanu in Batman
Prutestendu a Legge di Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, i travagliadori ferroviari anu iniziatu una marchja da 6 pruvince à Ankara. I travagliadori, partiti da İzmir, Edirne, Van, Adana, Kars è Samsun, si riuniscenu in Ankara u 3 d'aprile è prutestaranu davanti à u Parlamentu.

I membri di KESK BTS, chì marchjavanu da Van à Ankara sottu u nome di "no à a privatizazione di TCDD", sò ghjunti in Batman. Nant'à a tappa di Batman di a marcia, i membri di u sindicatu è i travagliadori ferroviari si sò riuniti davanti à Batman Municipality. I membri di u sindicatu è i travagliadori ferroviari chì marchjavanu da u giardinu di tè di a municipalità di Batman à a stazione di stazione anu fattu una dichjarazione di stampa quì.

I travagliadori chì sò membri di u KESK Unitu, l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu, è i sustenitori di u sindicatu cantavanu slogans contr'à u guvernu AKP in tutta a marcia.

Coçkun Çetinkaya, chì hà lettu u comunicatu di stampa in nome di u Sindicatu di i Travaglii di i Trasporti Uniti, hà annunziatu chì se u prugettu di legge ùn era micca ritiratu, feranu un arrestu di u travagliu in tutta a Turchia u 16 d'aprile.

I travagliadori chì marchjanu per prutestà u prugettu di legge "Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu" ghjunghjeranu in Ankara in 2 ghjorni.

Surghjente: http://www.cihan.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*