IMEAK Chamber of Shipping President Metin Kalkavan è Membri di u Cunsigliu di Amministrazione anu visitatu UTIKAD.

U presidente è membri di u Cunsigliu di UTIKAD, u presidente di a Camera di spedizione Metin Kalkavan, u vicepresidentu TOBB è u vicepresidentu di DTO Halim Mete, i membri di u cunsigliu Recep Düzgit, Şadan Kaptanoğlu, Koray Deniz è Rıdvan Kartal cù Elite World Hotel Istanbul si sò ancu riuniti.

Durante a visita hà assistitu u presidente di u Cunsigliu di UTİKAD Turgut Erkeskin, u vicepresidentu Nil Tunaşar, i membri di u cunsigliu Arif Badur, Mehmet Ali Emekli, Kayıhan Özdemir Turan, Hakan Çınar, Kosta Sandalcı, Levent Aydinç, Bülent Keşan è u direttore generale Cavit Uğur, accordi mutuali. in quantu à u trasportu marittimu sò stati assistiti, sò stati scambiati opinioni è valutate.

Parlendu à a riunione induve l'attività è i travaglii di i spedizionieri sò stati valutati, u presidente di a Camera di spedizione di IMEAK, Metin Kalkavan, hà indicatu l'impurtanza di u trasportu marittimu in u cummerciu internaziunale è hà dettu chì i membri di UTIKAD cumpienu un duvere impurtante per u trasportu marittimu di u nostru paese.

Metin Kalkavan, chì hà datu infurmazioni nantu à u travagliu è l'attività di a camera in u so discorsu, hà dichjaratu ch'elli credenu chì a cooperazione è l'ambiente di travagliu cumuni trà IMEAK Chamber of Shipping è UTIKAD farà cuntributi significativi à u settore di u trasportu marittimu internaziunale.

Ringraziendu à u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Spedizione IMEAK per a visita, u presidente di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà dettu chì l'urganizatori di u trasportu ghjucanu un rolu impurtante in u campu di u trasportu stradale, ferroviariu è aereu, è ancu di u trasportu marittimu, per l'economia di u paese è u trasportu è u trasportu. Settore logisticu. Dichjarà chì anu pigliatu sta rispunsabilità, hà dettu: "L'aumentu di i figuri di u cummerciu esteru hà dimustratu una volta l'impurtanza di l'attività di trasportu in Turchia. Cum'è una urganizazione prufessiunale chì riunisce cumpagnie impegnate in u trasportu internaziunale stradale, marittima, aereo è ferroviaria sottu un tettu, UTIKAD seguita da vicinu sviluppi è prublemi naziunali è internaziunali in tutti i modi di trasportu è esprime e so opinioni è suggerimenti per risolve i prublemi è presenta e so iniziative à u publicu cuntinueghja. "Speremu chì a visita, chì riunisce sti dui impurtanti urganisazioni non-guvernamentali, serà un passu impurtante in u sviluppu è a crescita di u trasportu marittimu turcu è à risolve i so prublemi", disse.

À propositu di UTIKAD;

Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD), chì hè stata creata in 1986; Cum'è una di l'urganisazioni non governamentali più impurtanti in u settore di a logistica, riunisce cumpagnie chì producenu a terra, l'aria, u mare, u ferru, u trasportu cumminatu è i servizii di logistica in Turchia è in u mondu internaziunale sottu u stessu tettu. In più di i servizii chì furnisce à i so membri, UTIKAD hè a più grande urganizazione non governativa in l'industria logistica, Associazioni Internaziunali di Forwarders.
Federazione di Turchia (FIATA) è rapprisenta u nostru paese in u Cunsigliu di Amministrazione FIATA. Hè ancu un membru observatore di l'Associazione Europea di Spedizionieri, Spedizioni, Logistica è Servizi Doganali (CLECAT) è un membru fundatore di a Federazione di l'Associazioni di Fornitori di Logistica di l'Organizazione di Cooperazione Economica (ECOLPAF).

UT İ KAD
Trasporti Internaziunali è
Associu di i Prestatori di servizii di logistica

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*