A Logistica Turca Discuta in Germania

U presidente di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà parlatu di u settore logisticu turcu in a riunione tenuta in Brema
UTİKAD Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Turgut Erkeskin, "Hè a Turchia u Novu Hotspot in Logistica?", urganizata da a Rete di Cummerciu Turco-Tedesca è l'Associazione Logistica Tedesca (BVL) in Brema. À a riunione, spiegò u settore di trasportu è logistica turca à i membri di a Càmera di Cummerciu di Bremen.
In a riunione chì hà assistitu u presidente di u dipartimentu di BVL Istanbul Klaus-Dieter von der Bey è i dirigenti di a Camera di Cummerciu di Brema, Turgut Erkeskin hà dettu chì i servizii di trasportu è logistica anu guadagnatu più impurtanza cù l'economia turca in crescita è chì l'aumentu di e richieste di logistica anu fattu specializazione, cambiamentu è u sviluppu in u settore ubligatoriu.
Fornendu infurmazioni nantu à u sviluppu di u settore logisticu turcu da u passatu à u presente, Erkeskin hà dichjaratu chì Turchia hà fattu passi significativi in ​​u campu di u trasportu cù a cuscenza di l'impurtanza di u settore in l'ultimi 10 anni è hà dettu: "Da una banda. , l'investimenti di u statu in l'infrastruttura di trasportu è da l'altra banda, l'investimenti à grande scala fatti da u settore privatu in casa è à l'esteru. "Hè sempre u momentu di u settore in sopra".
Rimarchendu chì a parte di l'investimentu statali in questu campu in 2012 in l'investimenti totali superava u 30 per centu, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà datu infurmazioni illuminanti nantu à i prughjetti è l'investimenti previsti per esse operativi da 2023.
In u so discorsu, Erkeskin hà dettu chì a Turchia hà fattu un prugressu significativu in u campu di a gestione portu è ferroviaria è hà enfatizatu chì ci sò ancu grandi sviluppi in u settore di l'aviazione turca.
Turgut Erkeskin hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, a custruzzione di un terzu aeroportu hà iniziatu in Istanbul. Avemu pruvatu à espansione u prughjettu di a ferrovia cù u terzu ponte di u Bosforu, Marmaray, Kars-Tbilisi, è fà a cunnessione trà l'Asia è l'Europa attraversu Turchia. E nostre linee Ro-Ro sò sviluppate in u trasportu marittimu. U trasportu ferroviariu hè statu apertu à u settore privatu. Parechji prughjetti di trasportu chì maturanu i fundamenti di u trasportu intermodale in Turchia, cum'è Büyük Anadolu Logistics Organizations Inc. (BALO), di quale UTIKAD hè un cumpagnu fundatore, cumincianu questu annu.Per quessa, simu in un grande dinamisimu. "Questu attrae una grande attenzione da u mondu", disse.
Facendu dichjarazioni nantu à l'attività è i servizii di UTIKAD, chì rapprisenta u settore di u trasportu è a logistica turca cù tutti i modi di trasportu, Erkeskin hà dettu chì a Fiera di Trasportu è Logistica si terrà in Istanbul CNR Expo u 12-15 settembre 2013 è in Istanbul trà 13-18. 2014 ottobre XNUMX. Hà datu ancu infurmazioni nantu à u Cungressu Mondiale FIATA, chì UTIKAD accoglierà per a seconda volta.
À a fine di a riunione, Erkeskin hà rispostu à e dumande di l'industriali è l'affari di i membri di a camera nantu à Turchia è u settore.

UT İ KAD
Trasporti Internaziunali è
Associu di i Prestatori di servizii di logistica

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*