L'osse scuperte in i scavi di Marmaray per esse esposti in u museu

marmara
marmara

In più di parechji artefatti storichi, l'ossa di l'animali sò stati ancu scuperti durante l'scavi di metro di Marmaray è Istanbul in Yenikapı. Duranti i scavi, 60 mila osse chì appartenenu à parechje spezie animali, da cavalli à elefanti, da orsi à vacche, sò stati trovati, è l'osse saranu mostrati in u museu da maghju.

In più di parechji artefatti storichi, l'ossa d'animali sò stati ancu truvati durante l'scavi di metro di Marmaray è Istanbul in Yenikapı. Membru di a Facultà di l'Università di Istanbul Prof. Dr. Vedat Onar hà datu infurmazioni nantu à l'ossi truvati in parechje spezie animali, da cavalli à elefanti, da orsi à vacche.

Onar hà dettu: "Quandu u prughjettu di Marmaray hà iniziatu in Yenikapı, i scavi archeologichi sò stati iniziati da a Direzzione Archeologica di Istanbul in a listessa data, quandu sò stati truvati materiali archeologichi. Dunque, quandu avemu vistu millaie di elli in a nostra zona, i resti d'animali emergenu. In più di parechji materiali archeologichi, i resti d'animali eranu ancu in una dimensione impurtante ", disse.

Dichjarà chì l'ossi di scimmia sò stati ancu truvati in l'area di scavi, Onar hà dettu: "Avemu assai ossi processati. U nostru cammellu processatu, cornu di vacche è cornu di cervu eranu assai abbundanti in u campu. Hè prubabilmente i materiali utilizati in vimini è ferru per scopi decorattivi. I resti di pesci di tonnu, unu di i nostri materiali pisci più impurtanti, eranu abbundanti in a zona. Perchè e spezie di pisci eranu ricche, a pesca era assai impurtante in i tempi bizantini. Quì dinò, vedemu chì qualchì volta cacciati è à volte cornu di cervu chì appartenenu à i nostri cervi sò stati raccolti è parechji materiali sò stati pruduciuti da ellu ", disse.

Mostra a cullezzione di cavalli bizantini, u Prof. Dr. Vedat Onar hà dichjaratu chì pensanu chì i cavalli bizantini appartenenu à a cullezzione più ricca in u mondu.

L'osse seranu esposte in u museu stabilitu in u Campus Avcılar di l'Università di Istanbul da maghju.