Sposta Mars Logistics in Lussemburgu, i fondi straneri seguitanu

Mars Logistics hè una di e più grande cumpagnie di logistica in Turchia. Fundata in u 1989, Mars Logistics hè di proprietà di Engin Özmen, Garip Sahillioğlu è Şafak Dil. A cumpagnia sözcüDiputatu General Manager Ali Tulgar;
Ali Tulgar dice chì l'annu passatu anu servitu 7500 clienti, cumprese Renault, Michelin, Ford, Inditex, Mango è Tüpraş, è chì eranu i primi trà e cumpagnie di logistica in Turchia in quantu à u numeru di voli internaziunali. U fatturatu 1500 di a cumpagnia, chì hà 2012 veiculi, hè 213 milioni di dollari, è u so scopu 2013 hè 275 milioni di dollari. Mars face avà piani di crescita nantu à dui assi. Unu di elli hè Lussemburgu è l'altru hè Adana.
Ali Tulgar spiega chì Mars Logistik hà iniziatu u trasportu ferroviariu cù rimorchi trà a cità italiana di Trieste è a cità di Bettembourg in Lussemburgu cù un investimentu di 27 milioni d'euros.
E merchenzie chì venenu à Trieste da Turchia per mare, u primu di quale hè accadutu in settembre di l'annu passatu, ghjunghjenu à Lussemburgu per ferrovia. Da quì si sparghje in Europa. Ali Tulgar hà dettu: "A cumpetizione in u prezzu hè stata rimpiazzata da a cumpetizione in l'ambientalismu. "Cù stu novu serviziu, almenu 13 miliardi di grammi di emissioni di diossidu di carbonu annu seranu impedite", dice.
Da l'Europa è u Golfu...
Un altru scopu di a cumpagnia hè Adana. Tulgar hà dettu: "U mercatu irachenu si calmu. Siria eventualmente sarà megliu. "Vulemu fà di Adana un" hub "è cresce più quì", dice. Tulgar spiega chì i fondi europei è di u Golfu anu pisatu à e so porte per a cullaburazione, ma ùn ci hè attualmente un sviluppu in questa direzzione.

 

Fonte: Milliyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*