RayHaber Rivista numeru 2

RaillyNews A rivista hè stata publicata !

Salutami di novu;

primu RayHaber Grazie per tutti i felicitazioni è i suggerimenti à a nostra rivista. A nostra rivista, chì hè preparata per a stampa mischjendu nutizie ferroviarie da Turchia è di u mondu, hè cun voi cun un cuntenutu sanu in questu numeru...

Turchia, chì hè diventata maiò in u campu di u trasportu, hè avà pianificatu l'integrazione di u trasportu ferroviariu, stradale, marittimu è aereu. Avvincemu rapidamente versu l'obiettivi di u 3 cù a traversata YHT chì hè ghjunta in prima linea cù u 3u Ponte d'Istanbul nantu à l'autostrade, e cunnessione portu nantu à e linee marittime, è l'espansione di e rete ferroviaria cù a 2023ª cunnessione di l'Aeroportu di Istanbul nantu à e compagnie aeree.

In questu numeru, avemu preparatu una entrevista speciale chì vi interessarà tutti. Direttore Generale di TCDD, u Signore Süleyman Karaman RayHaber era l'ospite di a nostra rivista. Avemu discututu u futuru di e ferrovie di Turchia. Dichjarazioni chjappi nantu à a liberalizazione di TCDD vi aspettanu ! Avemu ancu parlatu cù diversi invitati à a fiera EurAsiaRail 2013, chì mantene u pulsu di l'industria. Avemu ricevutu l'opinioni di i principali capi di l'industria di diversi paesi. Piglieremu ancu un accostu più amichevule à l'ambiente à u prublema di trambus, chì hè statu in a nostra agenda ultimamente.

Vi mantenemu infurmatu cù e nutizie in u settore ferroviariu in crescita. FE.rayhaber.net Pruvemu di furnisce da u nostru situ web. Vi ricumandemu di diventà un membru di u nostru situ web, induve pudete seguità tutte l'offerta è l'avvenimenti ferroviari gratuiti.

Vogliu dà un'altra bona nutizia : Avemu una altra rivista publicata in inglese cù traduzioni riassuntu in alimanu, francese, spagnolu è russu ! Nome RaillyNews. A nostra rivista, chì serà publicata 4 volte à l'annu, serà a voce di u mondu ferroviariu turcu in u mondu. Per infurmazioni detallati nantu à a nostra rivista, chì hè dispunibule in 5 lingue, cum'è pensemu chì serà distribuitu in l'eventi è fieri di quale simu partenarii di stampa. FE.raillynews.net Per piacè visitate a nostra pagina. Pudete ancu leghje u nostru primu numeru publicatu nantu à u nostru situ web.

Ci si vede in u nostru prossimu numeru, chì vi piacerà a lettura, stà cun pace è amore...

Levent ÖZEN

RayHaber Per leghje u 2u numeru in linea è gratis quì Clicca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*