Eventu di a Settimana di Felice Anniversariu realizatu cù Taksim Nostalgia Tram

L'Uffiziu di Beyoğlu Mufti hà distribuitu rosi à i citadini da Taksim Nostalji Tram à l'occasione di a Settimana di Happy Birthday. I citadini turchi è i turisti anu mostratu un grande interessu in l'avvenimentu.

Beyoğlu Mufti Recai Albayrak è u cleru chì travaglianu in Beyoğlu partianu da a piazza Taksim è partianu da a piazza Taksim à i citadini chì passavanu in u Tram Nostalgicu. Anu distribuitu libretti è rosi scritti in turcu è in inglese nantu à a vita di Muhammad.

U cleru, chì cantava inni cù a flauta di canna in u tram, cuntinuò l'avvenimentu finu à l'ultima tappa di u tram, Tünel. I citadini turchi è i turisti anu mostratu un grande interessu in l'avvenimentu. À l'eventu, unu di i citadini chì anu ricevutu a rosa è u librettu hà dettu; "Siccomu era a settimana di nascita di u nostru Prufeta, avemu compru rosi chì puzzanu cum'è ellu. Hè per quessa chì ci distribuiscenu rosi perchè ci facenu sperimentà u so amore è u so rispettu. "Fendu questu avvenimentu, l'Uffiziu di Beyoğlu Mufti ci dà l'uppurtunità di socializà cun l'altri è cunnosce quale hè u nostru Messenger", disse.

Un altru citadinu hà dettu: "Diu Onnipotente ci hà benedettu. Avemu vistu a nascita benedetta, avemu ricevutu i rosi dati da i nostri maestri è eramu felici. "Questu avvenimentu hè una cosa assai bona per un musulmanu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*