TCDD hè divisu in infrastrutture è superstruttura (SPECIALE NEWS)

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Binali Yıldırım hà dichjaratu chì e ferrovie sò state divise in dui cum'è infrastruttura è superstruttura cù u prugettu chì prevede a creazione di TCDD Taşımacılık A.Ş.

Yıldırım hà parlatu in nome di u Guvernu nantu à u Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, chì prevede a creazione di TCDD Taşımacılık A.Ş., chì hè statu discutitu in l'Assemblea Generale di a Gran Assemblea Naziunale Turca.

"I ferrovii sò ancu a cultura, u folklore è u simbulu di l'indipendenza di stu paese", hà dettu Yıldırım, aghjustendu chì ci era più di 14 mila chilometri di ferrovie durante u periodu ottomanu, è quandu e terre ottomane sò state attirate à i so cunfini naziunali, sta linea. diminuite à 4 mila 136 chilometri.

Yıldırım, in a ghjovana Republica di Türkiye chì emerge da a guerra, u grande Atatürk; Ellu hà dichjaratu ch'ellu hà iniziatu a mobilizazione ferroviaria dichjarà chì u sviluppu è a prosperità seranu pussibule solu cù e ferrovie è chì e ferrovie seranu a più grande locomotiva in u sviluppu di u paese. Dichjarà chì sta mubilizazione hà cuntinuatu finu à u 1946, Yıldırım hà dichjaratu chì un totale di 3 mila 764 chilometri di ferrovie sò stati custruiti durante stu periodu.

Dichjarà chì ci hè statu un cambiamentu di cambiamentu in u settore ferroviariu in u 1950, Yıldırım hà dettu: "U ventu di l'automobile soffia in u mondu, u settore di l'automobile spazza u mondu sanu cum'è un uraganu, u trasportu stradale vene in prima; "Intantu, e ferrovie sò scurdate", disse.

Yıldırım hà dettu chì a mobilizazione ferroviaria ùn hè micca cuntinuata dopu à u 1950, 1950 chilometri di ferrovia sò stati custruiti trà u 2002 è u 975, è a ferrovia hè stata abbandunata à u so destinu.

Dichjarà ch'elli anu dettu: "Critichete è disprezzate u passatu", Yıldırım hà dettu, "Ùn sò micca sapè s'ellu hè una scelta cuscente, ma in u risultatu, e ferrovie anu diminuitu, persu sangue, è a ferrovia, chì duverebbe purtà u pesu di u paese, hè diventatu u pesu di sta urganizazione storica ". "Ùn deve micca cuntinuà cusì", disse. Yıldırım hà dichjaratu chì a ferrovia hè u mezzu di trasportu più economicu, ecologicu è sicuru dopu a spedizione.

Dichjarà chì anu realizatu un sondaghju nantu à i citadini nantu à u trenu d'alta velocità, Yıldırım hà dettu chì l'opinione chì "U trenu d'alta velocità deve esse custruitu in tutta a Turchia, ùn importa ciò chì u costu" era 76 per centu.

Spiegò u prugettu

Spieghendu e so opinioni nantu à u prugettu, Yıldırım hà nutatu chì e ferrovie sò centu per centu di u statu è u Tesoru.

Indittendu chì anu divisu e ferrovie in dui cum'è infrastruttura è superstruttura cù stu prugettu, Yıldırım hà dettu: "L'infrastruttura cuntinueghja sottu u nome TCDD, è per a superstruttura, AŞ. TCDD Taşımacılık AŞ cum'è SOE in statutu. "Hè esse stabilitu", disse. Yıldırım hà dichjaratu chì u duvere di a cumpagnia di nova creazione hè solu di fà u trasportu è di trasportà i passageri.

Yıldırım hà dettu chì, in più di TCDD, e cumpagnie da esse stabilite cù cundizioni sufficienti ponu ancu fà u trasportu nantu à e linee ferroviarie esistenti, è ci sarà liberalizazione. Dichjarà chì a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviariu determinarà i prublemi pertinenti, Yıldırım hà nutatu chì u serviziu publicu continuerà indipendentemente da u costu. Yıldırım hà dettu: "Diciamu chì qualchissia vole custruisce una ferrovia; Per esempiu, purterà minerali à u portu di Güllük è custruisce una ferrovia quì, ma TCDD farà u so travagliu di signale. S'ellu vole impegnà in a gestione di l'infrastruttura, hà da apre à l'altri. "Ùn sò solu aperte e linee statali, ma ancu e linee custruite da u settore privatu anu da esse aperte", disse.

Incentive à a pensione à TCDD

Dichjarà chì ùn ci sarà micca cambiamentu in u statutu di u persunale di TCDD, Yıldırım hà dichjaratu chì un bonus di ritirata extra da u 15 à u 40 per centu serà pagatu à u persunale in pensione chì hà pocu tempu finu à a ritirata.

"I nostri citadini chì vanu da Ankara à Eskişehir è da Eskişehir à Konya vedenu ciò chì hè cambiatu in e ferrovie", hà dettu Yıldırım, aghjustendu chì a linea di 7 mila 399 chilometri hè stata rinnuvata. Yıldırım hà dichjaratu chì anu stabilitu l'industria ferroviaria domestica, pusatu i fundamenti di a fabbrica chì pruducerà i veiculi di metro dui ghjorni fà, è hà custruitu binari di treni d'alta velocità è normali.

Rispondendu à e dumande di i parlamentari, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì u prugressu nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè di circa 60 per centu è hà dettu: "Avemu u scopu di finisce a linea à a fine di questu annu è di inizià a prova in a prima metà. di l'annu prossimu".

Binali Yıldırım hà dettu chì u puntu chì THY hà righjuntu in 10 anni hè chjaru è hà dettu chì Turchia; Hà dichjaratu chì hè u paese cù u 3u più grande volu in Europa è u 7u più grande in u mondu.

"3. "Ùn ci hè micca prublema cù u ponte".

Dichjarà chì anu investitu 10 miliardi TL in ferrovie in 25 anni, Yıldırım hà dettu: "I risorse sò listessi, e risorse sò ottenute da i tassi di a nazione. "I soldi vanu à l'investimentu, micca à l'interessu, perchè ci hè fiducia è stabilità in Turchia", disse.

U Ministru Yıldırım hà dettu chì a pratica di impiegà travagliadori subcontratti hè in ogni locu, chì questi travagliadori seranu impiegati in i travaglii di sicurità è di pulizia, è chì u persunale permanente serà impiegatu in i travaglii tecnichi.

Dichjarà chì determinaranu u limitu massimu quandu e ferrovie sò aperte à a cuncurrenza, chì ùn interferiscenu micca più di questu è chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità Adana hè inclusu in u prugramma 2023, Yıldırım hà dettu: "Prima di tuttu, u trasportu di merci serà. esse liberalizatu, è l'implementazione di u trasportu di i passageri duverà più tempu ".

U Ministru Yıldırım hà dettu chì l'offerta per u 3u ponte hè stata fatta, ponenu a fundazione in maghju, è ùn ci hè micca prublema cù u so finanziamentu.

Fonte: AkParti.org

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*