I treni speciali operanu avà nantu à e ferrovie

I treni speziali correranu ancu nantu à e ferrovie: u prugettu di lege nantu à a "Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu", a prima parte di quale serà discutita in a Gran Assemblea Naziunale Turca sta settimana, apre e ferrovie à u settore privatu.

Cù u prugettu, l'unità di TCDD ligati à l'operazione di treni sò separati è a Cumpagnia di Trasportu Ferroviaria di u Statu hè stabilita. TCDD operarà in l'infrastruttura ferroviaria naziunale. E cumpagnie private puderanu ancu custruisce e so propiu ferrovie. Puderà operà treni nantu à sta infrastruttura è nantu à a ferrovia naziunale.

I SERVIZI DI SUPERSTRUTTURA FORNIRÀ

U Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà dettu: "Dividemu e ferrovie in dui cum'è infrastruttura è superstruttura. L'infrastruttura continuarà cum'è TCDD. TCDD Tasimacilik A.S. per superstruttura. hè stallatu. A nova cumpagnia farà solu u trasportu. TCDD monopoliserà ancu l'affari di signale. Mantenerà l'infrastruttura in usu in ogni mumentu. L'imprese cù cundizioni sufficienti puderanu ancu trasportà nantu à e linee ferroviarie. A liberalizazione vene à e ferrovie ", disse.

 

Fonte: Internet News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*