TÜDEMSAŞ ùn serà micca privatizatu

TÜDEMSAŞ ùn serà micca privatizatu
U presidente provinciale di u Partitu AK, BUrhanettin Kuru, hà rispostu à a questione di a privatizazione di TÜDAMSAŞ, chì hè ghjunta à l'agenda cù a presentazione di u prugettu di lege preparatu in u scopu di i studii nantu à a ristrutturazione di e Ferrovie à a Gran Assemblea Naziunale Turca, in u Distrettu di Şeyh Şamil. .
Mentre era statu dichjaratu chì u prugettu di legge nantu à a ristrutturazione di e ferrovie ùn era nunda chè privatizazione, hè statu purtatu à l'agenda chì dopu l'adopzione di u prugettu è a privatizazione di e ferrovie include TÜDAMSAŞ, l'unicu investimentu publicu restante in Sivas serà privatizatu, TÜDEMSAŞ.
Mentre u publicu discutava se TÜDEMSAŞ seria privatizatu o micca, u presidente provinciale di AK Party Sivas BUrhanettin Kuru hà dettu chì a privatizazione di TÜDEMSAŞ era fora di quistione.
Rispondendu à i rumuri in u District di Şeyhşamil chì TÜDEMSAŞ serà privatizatu, Burhanettin Kuru hà dettu: "Qualchissia altru chè noi face una dichjarazione. TÜDEMSAŞ ùn serà micca chjusu, privatizatu o spustatu. U nostru Ministru è i deputati travaglianu nantu à cumu fà più grande induve hè. 1 persone seranu reclutate dopu à 108 mese. Versu a fine di l'annu, 25 persone di più seranu recrutate. "Per via di chjude, privatizazione o riduzzione, più di 130 persone seranu assunte", disse.
Kuru ùn hà micca fattu una dichjarazione dettagliata nantu à quale tipu di travagliu hè statu fattu per espansione TÜDEMSAŞ è s'ellu ci era un travagliu per portà TÜDEMSAŞ in l'industria di difesa.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*