Cumincià una nova era in u trasportu di Bursa RayHaber Eramu quì

Tram di i vermi à seta
Tram di i vermi à seta

L'offerente più adattatu per l'offerta di tram aperta da a Municipalità Metropolitana di Bursa per i veiculi da esse utilizati nantu à a Scultura - Garaj T1 Tram Line. Durmazlar A cumpagnia trasmetterà i trams domestici à a Municipalità Metropolitana da a fine di ghjugnu. U sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, hà dichjaratu chì una nova era hà da principià in u trasportu urbanu di Bursa cù u cuntrattu firmatu, è chì 6 tramvii domestici di prima classe operaranu nantu à a linea di tram Sculpture - Garage.

A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu prughjetti unu per unu chì purteranu a cità in u futuru per fà di Bursa una "città di marca" in ogni campu, hà cuminciatu à cuglieri i frutti di i so sforzi. U primu trammu domesticu di Turchia, chì u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà messu à l'agenda prima di l'elezzioni è hà cuminciatu à travaglià immediatamente dopu à l'elezzioni, hà cessatu di esse un sognu è hè diventatu un veiculu chì viaghja nantu à rails. Sottu a cunsulenza di a Municipalità Metropolitana Durmazlar U trammu domesticu, chì hè statu pruduttu da a cumpagnia è hà ricevutu tutti i ducumenti di produzzione 2 mesi fà, hà participatu à l'offerta di tram aperta da a Municipalità Metropolitana. Vincitore di l'offerta sottumettendu a megliu offerta Durmazlar A cumpagnia cumminciarà à furnisce i 6 tram chì a Municipalità Metropolitana cumprà da a fine di ghjugnu. I veiculi appena acquistati seranu aduprati nantu à a linea di tram Heykel-Garaj, chì hè stata rapidamente custruita da a Municipalità Metropolitana.

U vermu di seta vene in i carrughji di Bursa

cù a municipalità metropolitana Durmazlar Prima di u cuntrattu di tram firmatu trà a cumpagnia, u primu tram domesticu di Turchia hè statu introduttu à a stampa in a pista di prova di Burulaş. Sindaco Metropolitanu Recep Altepe è Durmazlar À a cerimonia, chì era ancu assistitu da u pruprietariu di a cumpagnia Hüseyin Durmaz, i membri di a stampa è l'invitati anu fattu una breve visita in tram lucale. Dichjarà chì e linee di tram urbane sò state un sognu di Bursa per più di 100 anni, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì eranu destinati à realizà stu sognu. Dichjarà chì u travagliu per tesse u centru di a cità cù rete di ferru cuntinueghja rapidamente, u sindaco Altepe hà dettu: "Nimu ùn ci hà cridutu quandu avemu dettu chì i veiculi di u sistema ferroviariu puderanu esse pruduciutu in Turchia, impediscendu cusì chì e risorse andaranu à l'esteru. U mo cunsiglieru, Taha Aydın, hà datu direzzione à i nostri industriali nantu à questu tema, è a cumpagnia chì hà rispostu à e nostre richieste era una sucietà glubale in a produzzione di machini, cù un forte centru di R&D, è hà pruvatu in questu campu. Durmazlar divintò una cumpagnia. Anu pruduciutu u primu prototipu di veiculi in un cortu periodu di dui anni è ricivutu documenti di produzzione per i veiculi di classe mundiale 2 mesi fà. Sò stati quelli chì anu fattu a megliu offerta per l'offerta chì avemu apertu. U prucessu hè statu finitu a settimana passata, è avemu firmatu u cuntrattu oghje. I Trams, chì portanu un grande cunfortu à u trasportu urbanu, sò senza rumore è ùn causanu micca a contaminazione di l'aria, cumincianu à esse utilizati nantu à a linea di tram Heykel-Garaj questu veranu. I tram 6 chì avemu acquistatu cumincianu à esse consegnati à a fine di ghjugnu. Felicitate a nostra cumpagnia per a realizazione di una tale pruduzzione è a presentazione di a megliu offerta in l'offerta. "Credu chì Bursa darà un esempiu per altre cità cù questi veiculi", disse.
U sindaco Altepe hà dichjaratu chì 6 veiculi operaranu annantu à circa 6 chilometri di linea è ci sarà un veiculu ogni mille metri, è aghjunse chì u trasportu serà furnitu in modu fluidu è rapidu cù un tempu d'attesa di 2-3 minuti.

Avemu ancu fattu a nostra prima esportazione

Produce u primu tram domesticu di Turchia Durmazlar U pruprietariu di a cumpagnia Hüseyin Durmaz hà dettu ch'elli eranu felici di pruduce veiculi in un settore induve Turchia era 210 anni di ritardo. Hè pussibule quandu cumincianu u prugettu? ùn saria micca ? Dichjarà chì eranu assai entusiasmati, Durmaz hà dettu: "Tutti i nostri ghjovani amici in a nostra squadra, da l'ingegneri fisici à l'ingegneri di software, anu travagliatu cun grande eccitazione. Un novu settore hè avà emergendu in u nostru paese. Un investimentu di 50 milioni d'euros hè necessariu per implementà un tali prughjettu, ma avemu realizatu a pruduzzione cù un investimentu di 20 milioni d'euros cù l'anni di sperienza chì avemu in l'industria di machini. Avemu fattu una longa strada in pocu tempu. A cumpagnia francese Alstom, chì face i treni d'alta velocità d'Italia, hà decisu di avè i corpi principali di i treni d'alta velocità fatti da noi. Avemu fattu a nostra prima esportazione in questu campu u 7 d'aprile. Mentre chì sti veiculi sò venduti per 2 milioni 200 mila Euro, li vendemu per 1 milioni 599 mila Euro cù a produzzione domestica. A tarifa di localizazione di stu veiculu hè trà 49 è 51 per centu, ma prestu serà interamente domesticu. U mo defuntu babbu, Ali Durmaz, dicia: "Se eru 40 anni, aghju stabilitu una fabbrica di vitture". Cum'è i so figlioli, avemu pruduciutu tramvii chì puderanu purtari 4 persone, micca vitture chì puderanu purtà 5-250 persone. "Spergu chì e generazioni dopu à noi pruduceranu navette spaziali", disse.
Dopu à a riunione introduttiva di u tram, avemu scontru cù u sindaco metropolitanu Recep Altepe à l'hotel Hilton. Durmazlar Un cuntrattu per l'offerta di tram naziunale hè statu firmatu trà u pruprietariu di a cumpagnia, Hüseyin Durmaz.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*