"Venite unu per unu" avvertimentu da a corte

U tribunale hà dettu "vene unu per unu" à e Camere chì anu presentatu una demanda di annullamentu in quantu à u 3u Ponte chì deve esse custruitu nantu à u Bosforu Camere di Architetti, Urbanisti, Paesaggisti, Civili, Meccanici, Forestali, Agricoltura, Ingegneri Elettrici è Agriculi. affiliatu à TMMOB, Ellu hà dumandatu à a Corte per l'annullamentu di u terzu ponte di u Bosforu previstu per esse custruitu in Istanbul. In a demanda cumuna presentata da nove camere, anu dumandatu à a 2a Corte Amministrativa d'Istanbul, dumandendu l'annullamentu di a decisione "Emendamentu di u Pianu di Sviluppu Maestru di a Cunnessione Pendik Kurtköy di a Pruvincia di Istanbul", chì era a basa per a custruzzione di u ponte.
VENU UNU À UNU
A 2a Corte Amministrativa di Istanbul, chì hà discututu a dumanda di annullamentu, hà fattu una decisione interessante. Mentre a tribunale hà rifiutatu a petizione senza discutiri, hà dumandatu à e camere di l'attore di presentà una demanda "separatamente". In a so decisione nantu à u prublema, u tribunale hà dichjaratu chì a Legge di Procedura Amministrativa dice chì "Una demanda separata hè presentata contr'à ogni azzione amministrativa. "Per più di una persona per fà una demanda cù una petizione cumuna, l'attore deve sparte i so diritti o interessi è l'avvenimentu materiale o ragiuni legali chì dà origine à a demanda deve esse u stessu".
SOUL TRE CAMERE RIMANTANU
E camere, chì a so dumanda di annullamentu in quantu à u terzu ponte hè stata rifiutata da u principiu, ùn anu micca appellu per a decisione pertinente. Per ùn allargà u prucessu, fora di e 9 camere chì anu presentatu una causa separata in cunfurmità cù a decisione di a tribunale, solu a Camera di l'Architetti, a Camera di l'urbanistica è a Camera di l'ingegneri agriculi anu presentatu una nova demanda in quantu à u terzu ponte.

 

Fonte: A sera

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*