L'investimentu in treni d'alta velocità rallenta quandu si tratta di Yozgata

L'investimentu in treni d'alta velocità rallenta quandu si tratta di Yozgata
Tarık Yılmaz, Direttore di News di u ghjurnale "İleri", hà dichjaratu chì a data di apertura di a linea di treni d'alta velocità, chì era annunziata per esse messa in serviziu in 2015, hè stata posposta à 2016; Dichjarà chì sta data pò passà à 2017 o ancu 2018, disse: "Quantu stranu; u so nome hè "Alta Velocità", hè ancu veloce, ma ellu, cum'è altri investimenti, "rallenta" quandu si tratta di Yozgat ", hà scrittu.

Tarık Yılmaz, Direttore di Notizie di u ghjurnale "İleri", hà valutatu a cunferenza di stampa cù a cena organizata da u Vice Primu Ministru è u Diputatu di Yozgat Bekir Bozdağ à Şahin Tepesi Social Facilities u weekend passatu cù 2 serie d'articuli intitulati "Bozdağ è Yozgat".

Cum'è u scherzu di l'elefante di Nasreddin Hodja...

In u so primu articulu dedicatu à questu sughjettu, Yılmaz hà paragunatu a pulitica di Yozgat à u scherzu di Nasreddin Hodja, chì s'era arrabbiatu cù i paisani chì l'abbandunonu solu quandu si n'andò davanti à u sultanu cù a ghjente di u paese per piglià un elefante da u paese. chì hè assai caru è pesante per piglià cura, è hà dumandatu un altru elefante.

I "prublemi" si trasformanu in "ringraziu" finu à ch'elli vanu à u Primu Ministru...

Yılmaz hà dettu: "Ciò chì dite si trasforma in una bugia finu à chì circumambulate a Torre di l'Orologio una volta. In u passatu, i prublemi in a pulitica cuminciaru à esse risolti da u presidente provinciale. Ancu s'è e carte d'affari cù l'inscription "Hamil-i card is close to me" sò spessu usate per scopi non pulitichi, a ghjente ùn hà micca bisognu di ghjunghje à un diputatu o ministru. Ancu u capu di u distrettu cintrali era una autorità abbastanza per a suluzione di a maiò parte di i prublemi o u cumpiimentu di l'aspettattivi di u travagliu di e persone. E ora ? Attualmente, ùn ci hè nè a decisione di u diputatu, nè un modu sanu di trasmette i prublemi, l'aspettattivi è e dumande da u fondu. Cum'è "a bocca à bocca", u prublema dettu da quì sottu si trasforma in un ringraziu, complimentu o qualcosa di stranu cum'è quì sopra.

A cunferenza di stampa di Bozdag ùn hà micca datu speranza

Evaluendu e dichjarazioni fatte da Bekir Bozdağ, Vice Primu Ministru è Diputatu di Yozgat in Yozgat, in u so secondu articulu annantu à questu sughjettu, Yılmaz hà dettu chì e risposte di Bozdağ à e dumande nantu à u dibattitu nantu à a strada circundante, a nova lege d'incentivazione, l'abbandunamentu di l'investimenti di l'industria di difesa. , u prublema di a strada, a linea di trenu d'alta veloce è l'aeroportu.

questione di l'autostrada

Nutendu chì Bozdag hà dichjaratu apertamente chì ùn era micca d'accordu cù a preoccupazione "A cità cascarà, alcune terre in a cità diventeranu senza valore" in quantu à a strada circundante, Yılmaz hà dettu: "Da u ghjornu chì i nostri anziani strinsenu l'ecunumia trà Nohutlu è Çamlık. , è l'ecunumia in Lise Street, hè senza fiatu cum'è un ufficiale à pusà in una cravatta in Yozgat. "di" hà scrittu.

Dichjarà chì ci hè bisognu di una apertura seria per salvà Yozgat da esse in un flussu per duie volte, Yılmaz hà dettu: "Questu serà una strada circundante, un aeroportu, un trenu à alta velocità, ùn sò micca ciò chì serà. succede; Ma qualcosa deve succede malgradu à qualchissia, ancu s'ellu face male ! disse.

Les sperances de promotion s'évanouissent

Nutendu chì u Vice-Primu Ministru Bozdağ hà dettu: "U vechju incentive ùn serà micca rianimatu, u travagliu nantu à a regulazione di i primi d'assicuranza cuntinua", Yılmaz hà dettu chì sta dichjarazione hà distruttu tutte e speranze.

A situazione di Yozgat era scunnisciuta quandu a prumessa hè stata fatta?

Dopu avè ricurdatu e dichjarazioni di u Ministru di a Difesa Naziunale İsmet Yılmaz chì pensanu à investisce in Yozgat in u campu di l'industria di difesa, Bozdağ hà dettu: "L'investitore hà intenzione di vene à Yozgat; ma parte perchè ùn trova micca abbastanza a mancanza di persunale, di pezzi di ricambio è di a Zona Industriale Organizzata ". Yılmaz hà fattu a valutazione seguente:

"U Ministru di a Difesa Naziunale (da Sivas) İsmet Yılmaz, chì hà prumessu à l'industria di difesa, ùn sapia micca chì l'OIZ di Yozgat, a situazione di u persunale, i pezzi di ricambio ùn sò micca stati produtti quandu hà prumessu d'invistisce in l'industria di difesa in Yozgat? In a dichjarazione fatta, hè statu dichjaratu chì invece di tanki, cannoni, fucili è aerei, pezzi di ricambio per tali armi seranu pruduciuti in Yozgat. Ma avà Bozdağ dice diversamente, dicendu "ùn succederà micca".

Era 2015, hè diventatu 2016; Pò esse in 2017, pò esse in 2018 ...

Yılmaz hà dichjaratu chì a data di apertura di a linea di treni d'alta velocità, chì era annunziata per esse messa in serviziu in u 2015, hè stata posposta à u 2016. u so nome hè "Alta Velocità", hè ancu "veloce", ma ellu, cum'è altri investimenti, "rallenta" quandu si tratta di Yozgat ", disse.

Yılmaz hà dettu: "A causa di difficultà tecniche nantu à a strada Elmadağ, a data di cumpiimentu, annunziata cum'è 2015, pò esse ritardata à 2016, Bozdağ hà dettu. À quellu mumentu, aghju realizatu chì questu hè apertu. Allora puderia esse 2017 o 2018. Cum'è ghjurnalistu, ùn pruvà più à ingannà a nazione, ancu s'ellu ùn sapi, per mè stessu. À l'apertura di u Call Center, quandu u Ministru di u Trasportu Binali Yıldırım hà datu a data cum'è 2015, l'esperti anu dettu: "Vai, ùn sognu mancu di 2016", è ùn aghju micca cridutu.
Avà dimmi quale deve crede?" hà scrittu.

Qualchese risultatu da l'investigazione stradale dura?

Yilmaz, chì hà ancu inclusu l'esplicazioni di Bozdag nantu à e strade cattivi di Yozgat in u so articulu, hà dichjaratu ch'ellu s'aspittava una reazione contr'à quelli chì vedenu e strade cattivi da Bozdag à Yozgat è disse: "Ma nè a rabbia chì m'aspittava nè una risposta in u nome. di responsabilità. U ministeru hà (hà) iniziatu una investigazione riguardanti solu un dipartimentu. Allora "hè" ... "Yozgat ùn averà micca prublemi di strada questu veranu", disse u sgiò Bozdag. Ùn sò micca, stu discorsu cunsulerà e mo attese o micca ? hà fattu a so valutazione.

Nisun budgetu hè statu attribuitu à l'aeroportu questu annu.

Dichjarà chì Bozdağ hà dettu chì l'aeroportu di Yozgat serà messu in serviziu in a listessa data di a linea di treni à alta velocità, Yılmaz hà dettu: "U budgetu ùn hè micca statu attribuitu per questu annu. Bozdag dice "u turnu hà da principià cù u budgetu"; ma ci hè qualcosa di speranza nantu à ciò chì avemu parlatu finu à avà ? hà scrittu.

Surghjente: yozgatmuhabir.blogspot.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*