Ùn aghju aspittatu nunda quant'è aghju aspittatu u trenu bullet

Ùn aghju aspittatu nunda quant'è aghju aspittatu u trenu bullet
U trasportu hè unu di i fatturi chì aumentanu i costi più in l'ecunumia d'oghje. Per quessa, i investituri prima piglianu in contu a diversità di u trasportu è u costu quandu determinanu u locu. Hè per quessa chì l'industria in Turchia hè cuncentrata in u punente è soprattuttu in e cità portu chì apre u paese à u mondu.

Di sicuru, ùn hè micca solu u trasportu di merchenzie chì hè un fattore di costu Quandu u tempu passatu nantu à e strade per via di u viaghju per riunioni di cummerciale hè cunsideratu in quantu à u "valore di u tempu", impone un costu chì ùn pò micca esse misuratu in soldi. , nantu à u pruduttu o serviziu.

dinù;

Saria sbagliatu per valutà a migliione di e cundizioni di trasportu solu in quantu à a so cuntribuzione à u trasportu di merci. Se pudemu fà i nostri viaghji turistici piacevuli cù un sistema di trasportu mudernu è impediscenu a perdita di vita è di pruprietà in accidenti di trafficu in l'autostrade cù veiculi di roti di gomma, questu seria abbastanza.

Hè per quessa chì aghju aspittatu u trenu d'alta velocità per Bursa. Inoltre, cun curiosità è eccitazione chì ùn aghju mai aspettatu nunda in questa cità...

L'AMEmu GUSTATU UNA VOLTA

Cum'è un residente di Bursa chì hà godutu a velocità è u cunfortu di i viaghji trà Eskişehir-Ankara è Eskişehir-Konya, ùn possu aspittà.

Ùn possu aspittà, ma secondu l'infurmazioni datu da u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım in quantu à i travaglii infrastrutturali in a sezione Bursa-Yenişehir di u trenu à alta velocità, aspitteremu almenu 3 anni più.

Ci sò 16,5 tunnelli nantu à a linea cù una lunghezza tutale di 12 chilometri. A strada divisa Bursa-Yenişehir hè attraversata da viadutti in 3 punti. 23 chilometri di u prugettu, vale à dì un terzu, hè custituitu da viaducts è tunnel. Un bonu puntu hè statu righjuntu in 3 mesi. Siccomu anu sempre travagliatu cù tunnel è viaducts, ùn puderanu micca predichendu e cundizioni di a terra.

U Ministru Yıldırım dice:

"8,5 chilometri di tunnel, s'è no andemu 8,5 metri à ghjornu, ci vuleria à mille ghjorni. Ci vole ancu 3 anni. Questu hè pussibule solu se e cundizioni di a terra sò boni. U nostru scopu hè di finisce stu prughjettu simultaneamente. Ancu s'ellu si devia, quella deviazione ùn porta micca un grande cambiamentu ".

OBSTACULI D'ESPROPRIA

Capemu chì ci hè un prublema cù u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, dumandendu à i citadini per aiutà à l'espropriazione in i lochi induve a linea YHT passa. "A mente di i citadini sò cunfuse", dice u Ministru Yıldırım.

Ciò chì avemu capitu da questu hè chì i citadini presentanu una demanda per aumentà i costi di espropriazione. Siccomu u prucessu ghjudiziariu hè ancu prolongatu, u prugettu hè impeditu di muvimenti à u ritmu previstu.

Hè per quessa chì u Ministru Yıldırım aspetta un sustegnu da i citadini in quantu à l'espropriazione è vole chì l'aspettative à cortu termine sia messe da parte.

Fonte: İhsan Bölük - www.ihsanboluk.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*