Induve si terrà a terza offerta di l'aeroportu ?

Induve si terrà a terza offerta di l'aeroportu ?
Ci sò solu pochi ghjorni per a più grande offerta di Turchia. L'offerta per u terzu aeroportu da esse custruitu in Istanbul si ferà u venneri 3 di maghju à 10.00:17. A dumanda di l'offerta hè grande. Sta situazione hà ancu causatu un principiu. L'offerta, per a quale XNUMX cumpagnie anu ricivutu specificazioni, si terrà à l'Esenboğa Airport.

In cunsiderà l'interessu intensu, i funzionari di a Direzzione Generale di l'Autorità Generale di l'Aeroporti Statali (DHMI) di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni anu decisu di fà l'offerta à l'Aeroportu Esenboğa. Di conseguenza, l'offerta per u terzu aeroportu di Istanbul si terrà u venneri 3 di maghju à 10.00:XNUMX à l'Esenboğa Airport Social Facilities.

L'offerta, di quale cumpagnie 17, duie chì sò straniere, anu acquistatu e specificazioni, serà realizatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT). In questu cuntestu, hè previstu di furnisce garanzii di passageri è di tariffu per un certu periodu di tempu per finanzià u novu prughjettu di l'aeroportu di Istanbul.
Cù a fine di i travaglii di custruzzione è a messa in cumissioni di l'aeroportu, u periodu operativu di 25 anni hà da principià.

In l'offerta, l'offerenti cumpetenu per l'affittu tutale chì paganu à a Direzzione Generale di DHMI per u periodu di operazione di 25 anni, tenendu in contu u costu d'investimentu, a custruzzione è u periodu di operazione quandu presentanu e so offerte. Prima, l'offerte seranu valutate in termini tecnichi, è l'offerte cù qualificazioni finanziarie è tecniche seranu accettate cum'è valide. In a seconda tappa, u bustu di prezzu serà apertu. L'offerente chì s'impegna à pagà u più affittu durante u periodu di operazione vincerà l'offerta.

Serà cumpletu in 4 tappe

Hè stimatu chì a quantità di ferru è azzaru da esse aduprata in a custruzzione di l'aeroportu ghjunghje à 350 mila tunnellate, è u materiale d'aluminiu avvicinà à 10 mila tunnellate. U prughjettu, chì hè previstu di utilizà 415 mila metri quadrati di vetru, serà cumpletu in 4 tappe.
À a prima tappa, in l'aeroportu cù una capacità totale di passageri di 90 milioni, dui edifici di terminal, cumpresu u terminal principale cù una superficie di 680 mila metri quadrati è un secondu terminal o un terminal satellitare cù una superficie di 170 metri quadrati, equipati di ogni tipu d'equipaggiu per l'usu di passageri, un totale di 88 ponti di passageri à i terminali, un parcheghju chjusu per 12 mila veiculi. 3 piste, 8 taxiways parallele, circa 4 milioni di metri quadrati di piazza. , 3 blocchi tecnichi, una torre, una sala d'onore, terminali di carica è aviazione generale, cumpresu un ospedale, un locu di cultu, centri di cungressu, induve l'aviò di grande corpu pò facilmente decolla è sbarcà indipindentamente. Altri spazii di rinforzu suciale seranu custruitu.

In a seconda tappa, una pista, 3 strade di taxi parallele, è in a terza tappa, una pista addiziale serà custruita à u latu di u mare cù un edifiziu terminale di 500 mila metri quadrati cù una capacità annuale di 30 milioni di passageri, strade di taxi parallele è un supplementu. grembiule. In a quarta fase, l'area di u terminal ghjunghje à 340 milione 30 mila metri quadrati cù a custruzzione di un novu terminal cù una superficie di 1 mila metri quadrati è una capacità di 400 milioni di passageri. In l'ultima tappa, i taxiways paralleli, una pista addiziale cù un apron supplementu serà ancu cumissionatu.

Quandu tutte e tappe sò finite, u terzu aeroportu di Istanbul serà un aeroportu cù una superficie interna di circa 1,5 milioni di metri quadrati è una capacità annuale di passageri di 150 milioni. Quandu u novu aeroportu hè cumpletu, 165 ponti di passageri, 4 edifici terminali separati induve u trasportu trà i terminali hè fattu da u sistema ferroviariu, 3 blocchi tecnichi è torri di cuntrollu di u trafficu aereu, 8 torri di cuntrollu, 6 piste indipendenti adattate per u funziunamentu di tutti i tipi. di aerei, 16 taxiways, un totale di capacità di parcheghju di l'aeronave 500. 6,5 milioni di metri quadrati di grembiule, sala d'onore, terminal di carica è aviazione generale, pensione statale, parcheghju internu è esterno cù una capacità di circa 70 XNUMX veiculi, aviazione medica. centru, alberghi, stazione di u focu è centru di garage, lochi di cultu, centru di cungressu, centrali elettriche, Sarà custituitu di facilità ausiliarii cum'è impianti di trattamentu è di smaltimentu di basura.
Quandu a facilità hè finita, serà u più grande aeroportu di u mondu in termini di capacità di passageri.
A specificazione hè stata cambiata -

Certi cambiamenti sò stati fatti in a specificazione per aumentà a participazione è a cumpetizione in a terza offerta di l'aeroportu. In cunsiquenza, a cundizione chì l'OGG deve avè un massimu di 3 partenarii in participazione cum'è un gruppu joint venture (OGG) hè stata cambiata è stu limitu hè statu abolitu.

Per d 'altra banda, "OGG averà un cumpagnu cù un certificatu di sperienza di travagliu; A parte di stu cumpagnu (partner di pilotu) serà almenu per centu 51. A cundizione di u percentu 51 era ancu rilassata.

L'autorità anu dichjaratu chì e dumande di e cumpagnie per "furnisce una guaranzia di u Tesoru è posponendu a data di l'offerta" ùn sò micca accettate.
Nutendu chì duie di e cumpagnie chì anu compru a specificazione sò stranieri, l'autorità anu nutatu chì ùn hè micca cunnisciutu se e cumpagnie domestiche 15 chì anu compru a specificazione participanu à l'offerta solu o cù un cumpagnu straneru / locale.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*