Firmatu per u 3u aeroportu

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà dettu chì a terza licitazione di l'aeroportu hà aumentatu a qualificazione di creditu di a Turchia è hà dettu: "A Turchia era digià trà i paesi di qualità d'investimentu, ma questu era qualcosa chì i qualificatori ignoravanu. Ùn anu ancu scuse dopu à u prugettu, chì hè u più grande partenariatu publicu-privatu di u mondu, micca Turchia oghje ".

A cerimonia di pre-firma di u terzu cuntrattu di implementazione di l'aeroportu da esse fatta in Istanbul hè stata tenuta à a Direzzione Generale di l'Autostrade. U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, u Direttore Generale di l'Autorità di l'Aeroporti Statali Orhan Birdal è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Holding Nihat Özdemir anu assistitu à a cerimonia di firma. Yıldırım hà dichjaratu chì stu prughjettu di l'aeroportu hè una tappa chì hà cambiatu tutti l'indicatori di Turchia, è hà dettu chì a terza offerta di l'aeroportu hà aumentatu a qualificazione di creditu di Turchia. Rimarchendu chì a Turchia hè trà i paesi investibili, Yıldırım hà dettu: "Turchia era digià trà i paesi investibili, ma questu era qualcosa chì i classificatori ignoravanu. Ùn anu ancu scuse dopu à u prugettu, chì hè u più grande partenariatu publicu-privatu di u mondu, micca Turchia oghje ".

  1. INVESTIMENTU IN U PROGETTU AEROPORTU
  2. Tirando l'attenzione à u costu di l'investimentu in u prughjettu di l'aeroportu, Yıldırım hà dettu: "U gruppu di cinque hè ghjuntu sottu à u pesu di u mondu. Travagliu faciule? 5 miliardi di lire. S'ellu si mette in fila e muniti fine à fine, andate in u mondu 90 volte. Parlemu di una tale taglia. Stu prughjettu hè più grande di l'ingudu naziunale di 4.5 di i 193 paesi chì sò membri di e Nazioni Unite. Inoltre, a summa di i riti naziunali di i paesi membri di 103 di l'ONU hè uguali à u debitu chì l'IMF hà ricevutu da Turchia finu à avà. 34 per centu di l'investimentu fattu da u Ministeru di i Trasporti in 10 anni. Parlemu di un tali tender. Invece di circà qualcosa à a diritta è a manca di questu, dà u dirittu dicendu "Questu hè un grande prughjettu chì mostra u putere di Turchia".

COMMENTI PORTATI À U LOCAL DI L'AEROPORTU

U Ministru Yıldırım hà ricurdatu e critiche annantu à u locu induve serà custruitu u 3u Aeroportu è hà cuntinuatu u so discorsu cusì: U Rapportu EIA hè statu ricevutu, apertu per i cumenti, è l'obiezioni sò state valutate. Tutti sò stati fatti seguendu u metudu è u principiu. E strade d'uccelli sò danate, tutta a strada di l'aeroportu esistente passa per quì. Ùn ci hè micca pensatu à questu per 50 anni, qualcunu hè ghjustu fora ? Hè pussibule? Dì qualcosa chì vi cunvene, dicenu ciò chì vene in mente. Dicenu ch'ellu esiste, tuttu si dice, ma malgradu ciò chì si dice, u travagliu hè fattu. Perdemu un pocu di tempu, perdemu a nostra energia, ma nimu ùn deve avè un puntu d'interrogazione. L'aeroportu ùn cuncerna micca solu un segmentu, hè un prublema chì cuncerna 76 milioni di persone. Di sicuru, parleranu. "

U Direttore Generale di DHMI Birdal hà dichjaratu chì a prima fase di u Novu Aeroportu di Istanbul serà messu in serviziu in 2017 è hà dettu: "Cù l'iniziu di l'investimenti di a prima fase, seranu create opportunità di impiegu supplementari per 80 mila persone annu durante u periodu di custruzzione. Cù l'apertura di l'aeroportu, l'opportunità di travagliu seranu create per una media di 120 persone annu ", disse.

Özdemir, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Limak Holding, hà dichjaratu chì u Rapportu di Valutazione di l'Impattu Ambientale hè statu esaminatu è hà dettu chì i studii necessarii seranu realizati è e misure necessarie seranu prese. Özdemir hà dettu: "L'arburi prutetti in a zona seranu valutati secondu a so spezia. In cunsultazione cù e municipalità vicine cum'è Arnavutköy è Eyüp Municipality, l'arbureti adattati per u trasplante seranu trasferiti à queste municipalità, tenendu in contu a dumanda di l'arburi di e municipalità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*