3u vincitore di l'offerta di l'aeroportu annunziatu

circa u novu aeroportu di Istanbul
circa u novu aeroportu di Istanbul

U vincitore di a terza offerta di l'aeroportu hè statu annunziatu. Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon Joint Venture Group hà vintu l'offerta per u terzu aeroportu da esse custruitu in Istanbul, paghendu 3 miliardi 22 milioni d'euros.

In e prime offerte sigillate di l'offerta tenuta à Esenboğa Airport Social Facilities, IC İçtaş/Fraport OGG 25 miliardi d'euros più IVA, Makyol İnşaat 20 miliardi d'euros più IVA, Limak/Kolin/Cengiz/Ma-Pa/Kalyon OGG cum'è 4 anni. prezzu di affittu 12 miliardi 682 milioni d'euros plus VAT, TAV Airports Holding offre 9 miliardi d'euros plus VAT.

Prima di l'iniziu di l'asta, Makyol İnşaat hà annunziatu chì s'era ritirata da l'offerta.

L'asta principia à 20 miliardi d'euros più VAT.

TAV Airports Holding AŞ hà dumandatu una pausa in a 31ª volta.

TAV Airports Holding AŞ, chì hè ghjuntu à a sala di licitazione dopu à circa 25 minuti, hà presentatu una offerta di 21 miliardi 55 milioni d'euros più IVA.

TAV Airports Holding AŞ, chì vulia una pausa in a 73a volta, hà annunziatu a so nova offerta 10 minuti dopu cum'è 22 miliardi 31 milioni d'euros più IVA.

TAV Airports Holding AŞ si ritirò da l'offerta in a 78a volta.

IC İçtaş-Fraport OGG, cumpetendu in a continuazione di l'asta, hà dumandatu un time-out in a 87e volta.

Riturnendu dopu à a sala di licitazione, IC İçtaş-Fraport OGG hà annunziatu chì si ritirò da l'offerta nantu à l'offerta di 95 miliardi 22 milioni di euro più IVA di Limak/Cengiz/Kolin/Ma-Pa/Kalyon İnşaat OGG in a 152a volta.

Cusì, l'offerta più altu in l'offerta 22 miliardi 152 milioni d'euros Limak/Cengiz/Kolin/Ma-Pa/Kalyon İnşaat OGG hà premiatu cù più VAT.

Serà cumpletu in 4 tappe

L'offerta serà cunclusa cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di Amministrazione di a Direzzione Generale di DHMI è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım.

A tarifa di affittu per esse ottenuta inseme à u 18 per centu IVA da aghjunghje à a quantità più alta offerta in l'offerta serà pagata da a cumpagnia in rate uguali da u primu annu di funziunamentu dopu à a fine di u 3rd aeroportu.

Hè stimatu chì a quantità di ferru è azzaru da esse aduprata in a custruzzione di l'aeroportu righjunghji 350 mila tunnellate, è u materiale d'aluminiu avvicinà à 10 mila tunnellate.

U prughjettu, chì hè previstu di utilizà 415 mila metri quadrati di vetru, serà cumpletu in 4 tappe. Quandu a facilità hè finita, serà u più grande aeroportu di u mondu in termini di capacità di passageri.

A specificazione hè stata cambiata

Certi cambiamenti sò stati fatti in a specificazione per aumentà a participazione è a cumpetizione in a terza offerta di l'aeroportu. In cunsiquenza, a cundizione chì l'OGG deve avè un massimu di 3 partenarii in participazione cum'è un gruppu joint venture (OGG) hè stata cambiata è stu limitu hè statu abolitu.

Per d 'altra banda, "OGG averà un cumpagnu cù un certificatu di sperienza di travagliu; A parte di stu cumpagnu (partner di pilotu) serà almenu per centu 51. A cundizione di u percentu 51 era ancu rilassata.

L'autorità anu dichjaratu chì e dumande di e cumpagnie per "furnisce una guaranzia di u Tesoru è posponendu a data di l'offerta" ùn sò micca accettate. Nutendu chì duie di e cumpagnie chì anu compru a specificazione sò stranieri, l'autorità anu nutatu chì ùn hè micca cunnisciutu se e cumpagnie domestiche 15 chì anu compru a specificazione participanu à l'offerta solu o cù un cumpagnu straneru / locale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*