A privatizazione in u trasportu ferroviariu aumenterà l'esportazioni

U membru di u Cunsigliu di Logistica di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) Bülent Aymen hà dichjaratu chì a privatizazione in u trasportu ferroviariu aumenterà l'esportazioni.

Bülent Aymen, in a so dichjarazione, hà ricurdatu chì u trasportu ferroviariu hè u modu di trasportu più prezzu per i carichi d'esportazione in u mondu. Sottulineendu chì a parte di u trasportu ferroviariu in u trasportu tutale in Turchia in i primi anni di a Republica era di 68 per centu, è oghje sta figura era à u livellu di 1,5 per centu, Aymen hà dettu: "Mentre u trasportu hè u fattore più impurtante chì affetta a nostra competitività in Turchia. l'esportazioni, hè una di e carenze in l'infrastruttura ferroviaria di u nostru paese è A causa di a mancanza di linee adattate per a strada di merci, u trasportu ferroviariu hà cessatu di esse u modu di trasportu preferitu ". disse.

Rimarchendu chì mentre prova di cummercializà e merchenzie in l'arena glubale, u fattu chì i carichi sò più altu ch'è i costi di i paesi cun quale competenu hè u più grande svantaghju, Aymen hà dettu: "Per quessa, cù a mudificazione fatta in a lege ferroviaria, a promulgazione. di a lege chì permette à u settore privatu d'invistisce in u trasportu ferroviariu è l'infrastruttura hà ancu apre a strada per l'esportatori turchi ". disse.

Enfatizendu chì a Turchia hà l'uppurtunità di diventà u centru logisticu più impurtante per cunnette i paesi di l'Asia Centrale è di l'Oriente Medio à l'Europa, Aymen hà dettu: "I nostri vicini vicini aiutanu ancu à aumentà a nostra quota di mercatu cù i costi di trasportu marittimi è terrestri elevati, a furmazione di longhi convoi à a fruntiera è l'eliminazione di i prublemi di consegna ritardata. Ci darà un vantaghju significativu ". disse.

Fonte: Haber Aktuel

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*