Ci vulianu chì un telefericu sia custruitu nantu à u Monti Cudi

muntagna cudi
muntagna cudi

Vulìanu un telefuninu per esse custruitu nantu à u Monti Cudi: Dopu chì i cunflitti si sò firmati cù u prucessu di SOLUZIONE, un gruppu di circa 50 persone si n'andò à u locu cunnisciutu cum'è "Sefine" in a cima di u Monti Judi, induve si crede chì a nave di Noè. Era assittatu in Şırnak, è pricava è pricava à a cima. Facendu un picnic in cima di u Monti Cudi, induve nimu hà pussutu esce per via di a sicurità è di i cunflitti dapoi quasi 30 anni, u gruppu vulia ch’ella sia fatta una strada o una funivia per ghjunghje à stu puntu storicu è sacru.

Un gruppu di Şırnak si n'andò in a regione di Sefine in u Monti Judi, chì si crede chì hè a sede di a nave di u prufeta Noè, chì hè stata pruibita per 30 anni per via di l'ambienti di cunflittu. Dopu avè viaghjatu una ora cù i so veiculi, u gruppu hà cuminciatu à cullà u Mont Cudi, chì hè statu pruibitu à i civili dapoi 1 anni. A ghjente di Şırnak, chì hà righjuntu a cima di u Monti Cudi dopu à circa 30 ore di scalata, hà dettu chì, sicondu u rumore, qualchissia chì hà cercatu l'arca di Noè per 4 anni è ghjunse davanti à ellu à 7 chilometri da u locu induve a nave era. seduta: Visitò a tomba di Lavge Garip è pricava, pricà à Diu per l'accettazione di a so visita è piglià a so vita. I membri di u gruppu anu ancu fattu un picnic in a cima di u Monti Cudi. Mehmet Altan, chì hè in u gruppu, hà dichjaratu chì sò venuti à visità u prufeta Noè è disse:

"In u passatu, a ghjente di Şırnak visitava quì ogni 7 mesi. Sfurtunatamente, sti lochi sò stati pruibiti per via di avvenimenti dapoi u 1984. Nimu pò vene più. Cù a retirazzione di i membri di u PKK da a regione, hè stata una pace. Da quì, a nostra sola dumanda da u nostru stimatu presidente, u nostru stimatu Primu Ministru è u nostru stimatu Ministru di a Cultura hè a riapertura di u Monti Judi, induve a nave di u prufeta Noè s'assittò, è a creazione di una linea di funivia. Se una autostrada hè custruita quì o una linea di funivia hè stabilita, a nostra ghjente pò andà facilmente quì. Avemu ghjuntu à Sefine, a cima di u Monti Cudi. Hè u desideriu di tutti per ghjunghje à u locu induve si trova l'Arca di Noè. A sede di a nave hè in Sefine. Se avete nutatu, l'arburi ùn crescenu micca in questu piccu. In a fossa vicinu à Sefineni, ci hè a tomba di Sheikh Mustafa awliya.

VOLEVAnu aiutu da u centru di televisione CÜNEYT ÖZDEMİR

Mehmet Altan hà dettu ch'elli vulianu aiutu da u pruduttore di u prugramma CNN Türk Cüneyt Özdemir per apre u monte Cudi per u turismu, per custruisce una strada à a regione di Sefine induve a nave di u prufeta Noè si dicia à pusà, o per stabilisce una linea di funivia. Altan hà dettu: "U populu di Şırnak ama Cüneyt Özdemir è a so realità. Ùn aspittemu micca ch'ellu ci aiuti à copre Şırnak è u Mont Cudi da i so prugrammi è à cumpiendu e nostre richieste ", disse.

Bedri Caner, un membru di u gruppu, hà dichjaratu chì a ghjente di a regione hà truvatu a pace cù l'iniziu di u prucessu di pace è hà dettu: "Ora ognunu pò andà à visità induve volenu, è hè assai impurtante per i dui persone di u gruppu. regione è Şırnak per presentà u locu induve a nave di u prufeta Noè era sedutu à u mondu. Di sicuru, avemu bisognu di presentà stu locu à u mondu ", disse.

Scalandu a cima di u Monti Cudi cù u gruppu, Università Şırnak Facultà di Teologia Instructor Assoc. Hamdi Gündoğar dichjara ancu chì u Monti Judi hè citatu in u Sacru Coran è in testi religiosi. Mentri argumentendu chì era narratu cum'è una muntagna induve l'arca di Noè era sbarcata, disse:

"In e ricerche realizate in tutta a storia, hè dichjaratu da i stòrici è i studii culturali chì Cudi hè in a regione Mesopotamia è a nave si trova quì. U monte Cudi hè di grande impurtanza in quantu à u turismu di fede. Forse ùn hè micca cunsideratu per ragioni di sicurezza. Tuttavia, spergu chì in u futuru, a fede serà purtata à u turismu è cuntribuisce à u sviluppu di a regione ".

Assoc. Dr. Gündoğar hà dettu ancu chì in u versu 44 di Surah Hud di u Quran, hè chjaramente dichjaratu chì l'Arca di Noè era pusata nantu à u Monti Judi, è chì tutti i cummentari islamici sò d'accordu annantu à questu tema. – DHA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*