Darıca Gebze à Rilievu cù Tunnel Junction

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli usa un scalpel in i punti chì anu prublemi di trasportu in a cità. A strada Aşiroğlu, chì hè cunnessa à a strada laterale D-100 in Darica, serà cunnessa à a strada Gebze Ankara cù una intersezione tunnellata. Cù l'intersezzione di u tunelu chì deve esse custruitu nantu à a D-100, u trafficu in a direzzione D-100 Izmit-Istanbul scorrerà à traversu u tunnel.
I veiculi chì andanu in a direzzione di Gebze è Darıca puderanu andà in a direzzione ch'elli volenu usendu e strade laterali è l'intersezzione à livellu sopra u tunnel. Mentre a parte interna di l'intersezzione di u tunnellu serà 2 × 2 andata e ritorno, u trafficu di e strade laterali scorri in una direzzione. L'entrata è l'uscita trà a D-100 è e strade laterali seranu furnite. A junction furnisce una cunnessione nord-sud trà Gebze è Darica è farà u trafficu D-100 un transitu.
A seccione di u tunnel di a junction, chì avarà una larghezza di 31 metri, serà custruitu cum'è 140 metri di rami. 27 mila 500 tunnillati di materiale asfaltatu caldu seranu aduprati nantu à e novi strade da esse custruitu in u prugettu di junction. À l'intersezzione, 14 mila 750 metri quadrati di parquet è 5 mila 500 metri di cunfini seranu posti.
Cù a junzione di u tunnel, una nova strada serà creata in u trasportu trà Darıca è Gebze. I veiculi chì avanzanu da Darıca utilizendu a strada Aşiroğlu ghjunghjeranu à a strada Ankara aduprendu u tunnel fattu à D-100. I veiculi chì passanu per a strada di Bosnia da quì ghjunghjeranu à u nordu di Gebze da una strada alternativa. Grazie à a junzione di u tunnel, serà pussibule ghjunghje à l'internu di Gebze ghjunghjendu à a strada Baharderesi via Yeni Bağdat Caddesi.
A Municipalità Metropolitana si prepara à implementà stu prughjettu, chì hè impurtante per u trasportu. Una licitazione serà fatta per determinà a cumpagnia chì implementerà u prugettu. A sessione di licitazione si svolgerà u 15 di maghju à 09.30 in a sala di licitazione di a Municipalità Metropolitana.

Fonte: UAV

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*