U Centru Logisticu di Istanbul deve esse pianificatu secondu 20 milioni di pupulazioni

A cunferenza di ricerca di logistica intitulata "Centru di u Centru Logisticu è e Regioni di u Centru Logisticu di a Pruvincia di Istanbul" hè stata tenuta u 21 di maghju 2013 in a Sala di riunioni di a Facultà di Scienze Politiche di l'Università di Istanbul.

Un gran numaru di cumpagnie chì producenu servizii di logistica è amministratori di l'imprese chì ricevenu servizii anu assistitu à a "Conferenza di ricerca" urganizata in cuuperazione cù l'Università di Istanbul è l'Associazione di Fornitori di Serviziu Internaziunali di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD).

À a Conferenza di Ricerca di Logistica, chì hè stata tenuta cù a participazione di rapprisentanti di l'università, publicu, ONG è privatu, sò state discusse a cumpatibilità di u rendiment di crescita di Istanbul cù u settore logisticu in rapida crescita è a selezzione di e regioni logistiche.

Moderatu da u Prof. Dr. Murat ERDAL è Assoc. Dr. Pelin Pınar Özden hà assistitu à a cunferenza, a Municipalità Metropolitana di Istanbul, UTIKAD, Camera di Urbanisti, Associazione di Agenti Doganali di Istanbul, Turkish Airlines, Intercombi, Asyaport, LCWaikiki, DeFacto, BTA, Yünsa, Kaynak Holding, Sürat Lojistik, Asbir Warehouse, Martı Customs Clearance. . , Hayat Kimya, Pensan, Konya Şeker, Fan Logistics, EMD Warehousing è Ekol Logistics anu assistitu è ​​esprimenu e so opinioni nantu à u sughjettu.

In a prima sessione di a cunferenza, chì hè stata tenuta in duie sessioni separati, u cuncettu di centru logisticu hè statu esaminatu da i parlanti, l'impurtanza di i centri logistichi in quantu à u sviluppu regiunale è a catena di supply, i criteri di selezzione per a creazione di centri logistichi. , i studii da fà in quantu à l'infrastruttura è a legislazione per a creazione di centri logistichi, i stakeholder di i centri logistichi è e rispunsabilità di i stakeholder. , u prughjettu di strutturazione di u centru logisticu è a selezzione di l'istituzioni è l'urganisazione chì participanu à u U mudellu di u funziunamentu hè statu discutitu in detail.

In a seconda sessione di a cunferenza, "Regioni di u Centru Logisticu Provinciale di Istanbul" hè stata aperta à a discussione, è a necessità di u centru logisticu di Istanbul, e zone logistiche previste in u pianu ambientale per Istanbul, è in più u 3u Aeroportu è u so circondu, Hadımköy, Ambarlı, Tuzla-Orhanlı, 3rd Airport è i so circondi. , Pendik Güzelyalı è Silivri / Gümüşyaka è Kavaklı regioni sò stati valutati.

U prublema principali chì si distingue in a spartera di i participanti nantu à u sughjettu era l'inadeguatezza di a prughjezzione di u centru logisticu secondu a pupulazione è u ritmu di crescita di u cummerciu di a cità, è l'imprevisione scontru oghje è chì si sentenu più intensamente in u futuru. , in particulare da i fornituri di servizii di logistica è e zone.

prof. Dr. Murat Erdal hà rimarcatu chì i zoni di crescita di a cità anu cambiatu, ma u cluster logisticu s'hè sviluppatu in modu aleatoriu è in u caosu, è disse: "Istanbul hà urgentemente bisognu di pianificà i so bisogni di u centru logisticu secondu a realità di 20 milioni di pupulazioni, trasportu internaziunale è distribuzione al dettaglio". disse.

In a Conferenza di Ricerca, induve hè statu ancu dichjaratu chì ci era bisognu di una strutturazione simili à u cunsigliu supremu di logistica trà i Ministeri è l'istituzioni publiche in u trattamentu di i prublemi di u paese è lucali in logistica, ministeri, cuverni lucali, è i bisogni di u settore privatu. hè vinutu à u primu postu in e determinazioni in quantu à a mancanza di coordinazione. Un altru prublema chì hè stata fortemente enfatizzata era a mancanza di l'infrastruttura di u centru logisticu, a legislazione è u mudellu di gestione (operazione) in Turchia.

À a cunferenza, i participanti anu dichjaratu chì u locu ideale per i centri logistichi deve esse adattatu per u trasportu cumminatu, à mezu à e strade di cunnessione, cumprese unità doganali è in una struttura chì furnisce u serviziu di 24 ore. À u listessu tempu, hè statu nutatu chì u latu europeu hà righjuntu u puntu di saturazione in quantu à e regioni logistiche, ùn ci hè micca spaziu per espansione è i centri fermanu in u centru di a cità in pocu tempu, è hè statu accunsentutu chì u A regione pò esse adattata solu per e cumpagnie chì esportanu in Europa per un fattore difficiule cum'è u trafficu.

In a cunferenza, induve l'infrastrutture è i prublemi di legislazione sò stati ancu discututi, hè statu sottumessu chì u fattu chì u settore hè sottumessu à più di un ministeri è liggi rende difficiuli di travaglià in coordinazione è armunia, è hè statu dichjaratu chì a cumpetizione sleale in u settore. settore hè cumuni per via di e diverse pratiche. À a Conferenza di Ricerca di Logistica, induve l'idea di stabilisce centri logistichi vicinu à a Russia, u Vicino Oriente è u Caucasu hè ghjunta à u primu pianu da a perspettiva di a dinamica di sviluppu di u nostru cummerciu esteru è u trasportu efficace à i novi mercati, un cunsensu hè statu. ghjunghje à dà priorità à e zone induve a produzzione hè cuncentrata in a selezzione di a regione logistica.

Hè statu ancu nutatu chì, ancu s'è u numeru di istituzioni chì furnisce a furmazione logistica hè aumentatu, l'imprese in u settore anu prublemi per ghjunghje à forza di travagliu qualificata è sperimentata. In questu cuntestu, hè statu dichjaratu chì u curriculum deve esse sviluppatu è integratu.

U rolu ghjucatu da l'associi, chì sò urganisazioni non governamentali in u settore, hè statu enfatizatu una volta di più, è l'impurtanza di u travagliu di UTIKAD per risolve i prublemi di u settore hè stata mintuvata una volta di più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*