A linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul hè pronta per u 30 di settembre

A linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul hè pronta per u 30 di settembre
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu: "U nostru scopu hè di compie a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul (YHT) da u 30 di Settembre".

Yıldırım hè ghjuntu in u distrittu Osmaneli di Bilecik in elicotteru per inspeccionà a custruzzione di a linea YHT Ankara-Istanbul. Yıldırım à u Cantiere di Custruzzione di Treni d'Alta Velocità di Osmaneli, u guvernatore di Bilecik Halil İbrahim Akpınar, u presidente di a Cummissione TBMM SOE è u deputatu di Bilecik di u Partitu AK Fahrettin Poyraz, u sindaco di Bilecik Selim Yağcı, u guvernatore di u distrittu di Osmaneli Ali Ada, u vice-cumandatore provinciale di u gendarmerie H. K. Capu di a Pulizzia Pruvinciale, u Diputatu Mehmet Topçu hè statu accoltu da u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman.

Yıldırım hà nutatu chì dopu à l'informazioni chì hà ricevutu da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori, anu finitu una di e so riunioni mensili riguardanti a tappa Eskişehir-Istanbul di u prughjettu Ankara-Istanbul YHT.

Dichjarà chì a linea trà Bozüyük è Sapanca hè assai difficiule, Yıldırım hà dettu:

« On l'a également vu venir en hélicoptère. Si lascia un tunnel è entre in un altru. Ci sò longu viaducti trà. 30 chilometri di tunnel è più di 10 chilometri di viaducti sò stati cumpletati. Per d 'altra banda, si fa ballast, si stallanu traverse, si ponenu rails è si tiranu pali elettrici. L'infrastruttura hà superatu u 95 per centu. A superstruttura hè stata cumpletata à u 35 per centu. Da avà, i travaglii di superstruttura acceleranu ancu di più. Quasi mille macchine è 2 persone travaglianu. U nostru scopu hè di compie a linea YHT Ankara-Istanbul da u 600 di settembre. Dopu quì, sicuru, hè u nostru ghjornu di apertura. "Decideremu cù u nostru stimatu Primu Ministru".

Dichjarà chì i travaglii sò stati realizati cum'è previstu, Yıldırım cuntinuò e so parolle cusì:

"Ùn avemu micca ritardi o prublemi significativi. Esamineremu a linea trà Yenişehir è Yenişehir. Sta linea serà cunnessa à Bilecik dopu à 75 chilometri da Yenişehir. U travagliu hè statu fattu nantu à 5 rotte per a cunnessione à Bilecik. Questa hè una di e geografie più difficili. Unu di sti 5 rotte hè statu decisu. U travagliu di prughjettu più detallatu hè avà in corso. U travagliu di u prughjettu serà finitu à a fine di ghjugnu. Dopu à quessa, sicuru, l'offerta per a cunnessione Yenişehir-Bilecik di a seconda sezione si terrà. Cusì, quandu a linea hè finita, a cunnessione Bursa serà fatta sia à Ankara sia à Istanbul in 2 ore è 15 minuti. Dunque, Bilecik ùn hè micca solu a terra induve l'Imperu Ottumanu hè statu fundatu, micca solu un locu induve quattru regioni cum'è Marmara, Anatolia Centrale è u Mari Neru, ma dinò una cità induve a reta di treni d'alta velocità si scontra. In questu sensu, facemu u nostru megliu per compie u prugettu senza ritardu. Finu a data, a quantità di e nostre spese per l'autostrada è a ferrovia in Bilecik hà superatu 4 trilioni 3 milioni di lire.

Prughjetti 2023

Yıldırım hà dettu chì Marmaray hè a continuazione di stu prughjettu.

Dichjarà chì a traversata di u Bosforu di Marmaray serà finita simultaneamente cù u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, Yıldırım hà dettu:

"In u prugettu, un studiu separatu hè ancu realizatu da Köseköy, Sapanca è dopu à Izmit. A linea di trenu à alta velocità Istanbul-Ankara di 533 chilometri serà pronta per esse messa in serviziu in i prossimi mesi. A maiò parte di u travagliu hè stata finita. U nostru scopu hè di furnisce u cunfortu è l'opportunità di viaghju chì u nostru populu merita. Avemu sforzu per questu. U tempu hè ghjuntu per questu, è u tempu sguassate pianu pianu. Spergu chì compiemu stu prughjettu in questu tempu ".

Enfatizendu chì ponenu i fundamenti di u 29u ponte in u 560u anniversariu di a Cunquista di Istanbul u 3 di maghju, cù a participazione di u presidente, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u primu ministru, Yıldırım hà dettu chì portanu una terza collana à Istanbul.

Ricordendu chì anu tenutu l'offerta per u 3u aeroportu in Istanbul un pocu tempu fà, Yıldırım hà cunclusu e so parolle cusì:

"In cunsiderà tutti questi inseme, o ponemu i fundamenti di quasi tutti i prughjetti maiò chì Turchia sogna in 2023, sò in custruzzione o sò stati cumpletati. Se Türkiye hà da cresce è diventà una di l'ecunumie 10 in u mondu, hà da fà questi prughjetti. Tuttu u mondu sapi u costu per a Turchia di perde u tempu nantu à e cose viote è parolle viote. Hè per quessa chì mancu un minutu di u nostru deve esse persu. "Cù sta capiscitura, cuntinuemu u nostru travagliu ininterrottamente sottu a guida di u nostru Primu Ministru".

Dopu à u discorsu, u Ministru Yıldırım partì per Ankara in elicotteru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*