arte in u metro | Adana (Galleria di foto)

U prughjettu "Arte in u Metro", chì hè statu implementatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana è u Conservatoriu Statale di l'Università Çukurova (CU), hà attiratu una grande attenzione da a ghjente di Adana.

U Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana è u Conservatoriu Statale di l'Università Çukurova (CU) riuniscenu artisti di u cunservatori cù i passageri di u metro in u scopu di u prugettu. L'artisti di u cunservatori presentanu cuncerti di musica in diretta à e fermate è mentre u metro hè in transitu.

U prughjettu, chì hè statu implementatu per intruduce l'arti à a ghjente di Adana chì preferisce u metro per u trasportu urbanu è per aumentà l'interessu in a musica, hà attiratu una grande attenzione è apprezzazione in u so primu ghjornu.

Cù u prugettu chjamatu "Arte in u Metro", trè studienti di u cunsirvatori cuntinueghjanu à dà cuncerti ogni luni trà 16.00 è 19.00, à ghjucà à chitarra, saxofone è tromba, soprattuttu in i metro di e cità europee.

I passageri, chì sò stati prima sorpresi da u cuncertu musicale realizatu da u Dipartimentu di Musica di u Conservatoriu Statale di u CU, i studienti Refik Koral Kısakürek, Mustafa Okutan è Serdar Tellioğlu, Dipartimentu di Musica di u Dipartimentu di Musica di u Statu, accumpagnavanu e canzoni.

İlknur Arslan Çolak, Capu di u Gruppu di Stazioni di Sistema di Trasportu Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana, hà nutatu chì offrenu cuncerti musicali in l'Akıncılar di Adana Metro, l'Anatolian High School, l'Istiklal è i servizii di u guvernu è i servizii di metro. Dichjarà chì stanu prova à ghjunghje à i standard internaziunali è à risponde à l'aspettattivi di i passageri à u più altu livellu, Çolak hà dettu: "Avemu tramindui purtatu i nostri passageri in u metro cù l'arti è creatu una bella sinergia. Tali prughjetti cuntinueghjanu. "Avemu benvenutu à tutti in u metro", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*