Risposta di u Trenu d'Alta Velocità da l'Architecti à Akıncı

Risposta di u Trenu d'Alta Velocità da l'Architecti à Akıncı
UNA ASPETTAZIONE DI TRENI RAPIDE À L'EXPO 2016 hè un sognu, una reazzione à ALİ Rıza AKINCI DA U PRESIDENTE DI A CHAMBRA DI L'ARCHITECTI OSMAN AYDIN. CHIAMANDO AKINCI PER SEGUIRE A TECHNOLOGY PRINCIPAMENTE, AYDIN ​​​​ATSO ESPRESSU QU'HÈ SBAGLIATA PER UN NOME PER USARE MESSAGGI DI GUVERNAMENTE.

Annunciendu a so candidatura per a Presidenza di a Càmera di Cummerciu è Industria di Antalya, a dichjarazione di Ali Rıza Akıncı, "Aspittà un trenu d'alta velocità per EXPO 2016 hè un sognu", fattu nantu à un prughjettu iniziatu da l'urganisazione per a quale ellu hè candidatu per a campagna, riceve una reazione...

U presidente di a Camera di l'Architecti di Antalya, Osman Aydın, hà chjamatu Akıncı per seguità a tecnulugia.
Aydın hà cuntinuatu a so critica dendu un esempiu di una campagna chì anu iniziatu 20 anni fà cù Sadık Badak, chì hè oghje deputatu AKP.
Affirmando chì u trenu d'alta velocità hè un must per Antalya in quantu à u turismu è u cummerciu, Aydın hà nutatu chì i miri di EXPO cresceranu ancu di più cù i treni à alta velocità.

Aydın hà attiratu l'attenzione à e dichjarazioni di u guvernu chì u trenu d'alta velocità era inclusu in u prugettu 2023 è hà enfatizatu chì l'attu di Akıncı cù u discorsu di u putere era sbagliatu ...

Surghjente: http://www.kanalvip.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*